افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جذب ۹۰ درصد اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
20 آوریل 2024 - 23:25
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول و دوم دولت به استان اعتبارات خوبی از محل مسئولیت‌های اجتماعی به استان اختصاص یافت.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس   از یاسوج، جهانگیر شاهینی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم گفت: یکی از راه‌های عملیاتی شدن شعار سال مشارکت مردم در اصل ۴۴ قانون اساسی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص سه هزار میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به استان خبر داد و گفت: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی در سفر دور دوم چهار برابر دور اول لست.

وی از رشد ۱۲۰ درصدی بودجه استان خبر داد و گفت: بودجه استان از ۱۳۰۰ میلیارد سال ۱۴۰۱ به ۳ هزار میلیارد در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت و در بودجه ۱۴۰۳ اعتبارات استان بیش از ۳۷۰۰ میلیارد تومان است.

شاهینی بیان کرد: دستگاه‌ها تا ۳۱ تیرماه فرصت دارند اعتبارات تخصیص یافته را عملیاتی و در پروژه‌ها بکار گیرند و نه تنها اعتبارات سال گذشته را باید جذب کنیم بلکه تنخواه سال جدید باید جذب شود.

، این مسئول بیان کرد: سال گذشته ۱۵۰ تا ۲۰۰ پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا را انتخاب کردیم که اعتبارات باید به این پروژه‌ها اختصاص داده شود و سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ باید به اتمام برسند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...