افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مسیر جاده آبشار یاسوج بازگشایی شد
02 آوریل 2024 - 16:11
شهردار یاسوج گفت: جاده منطقه گردگشری آبشار یاسوج که به دلیل سیلابهای بهاره در چند نقطه تخریب و مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری بازگشایی شد.
پ
پ

آبشار یاسوج؛ در تمام فصل های سال پذیرای گردشگران زیادی است و یکی از جاذبه‌های بی نظیر گردشگری در بخش شمالی یاسوج و در فاصله بسیار اندکی از مرکز این شهر توریستی قرار گرفته است (۲کیلومتری یاسوج) که با ارتفاع ۱۰ متر از قلب رشته کوه زاگرس سرچشمه می‌گیرد و وجود درختان سر به فلک‌کشیده اطراف آبشار، سایه سار خنکی بر سر بازدیدکنندگان افکنده و فضای مفرحی برای آنها به ارمغان می آورد

کیوان آشنا روز سه شنبه در گفت گو با خبرنگاران  اظهار داشت: با بارش های اخیر بهاره بخشی از زیرساخت های این منطقه گردشگری در چند نقطه تخریب و مسیر ورودی گردشگران به این منطقه مسدود شد.

وی با اشاره به اینکه برخی کافه باغهای در مسیر آبشار حریم قانونی را رعایت نکردن بیان کرد: در سیلاب بهاره به دلیل رعایت نشدن حریم سیلاب از سوی کافه باغها خسارت زیادی به کانلای هدایت سیلاب و راه ارتباطی آبشار وارد شد.

آشنا تصریح کرد: برای جلوگیری از خسارت احتمالی شهردار به دنبال اجرای طرح ساماندهی جاده آبشار است.

 

وی اضافه کرد: این طرح نیازمند همراهی مردم و ساکنین کافه باغ های موجود در مسیر آبشار است.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...