افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان
16 مارس 2024 - 12:35
سانحه برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ، رئیس پلیس راهور گچساران گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در شهر دوگنبدان، سه کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
سرهنگ مسعود جهان‌بین افزود: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.
جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.
وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.
جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.
رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.
شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...