افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پرستاران یاسوجی خواستار تحقق مطالباتشان شدند؛رئیس دانشگاه قول رسیدگی داد
14 مارس 2024 - 8:30
شماری از پرستاران زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز چهارشنبه با تجمع در بیمارستان شهید بهشتی خواستار دریافت مطالبات خود شدند که مسئولان و رئیس دانشگاه در این زمینه قول رسیدگی برای تحقق خواسته های آنان داد.
پ
پ

این افراد که تعدادشان به بیش ۳۵ نفر می رسد با در دست داشتن پلاکاردها و بیان جمله هایی از مسوولان که در اهمیت شغل پرستاری عنوان شده است ازساعت ۸ تا ۱۰ امروز صببح چهارشنبه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تجمع کردند.

یکی از پرستاران یاسوجی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: پاداش های مناسبتی که در طول سال و در دیگر استان ها به پرستاران پرداخت می شو، در یاسوج اعمال نشده و تاکنون کمتر در این زمینه پرداختی صورت گرفته است.

به گفته وی همچنین در زمینه کارانه، سنوات، اضافه کار و در خصوص درآمدهایی که درصدی از آن به پرسنل پرداخت می شده، تنها کادر اداری را شامل می شود و پرداخت ها در این زمینه ناعادلانه توضیع می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در نشستی با پرستاران معترض با تایید مشکلات پرستاران اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده طی نشستی با نمایندگان پرستاران مشکلات حقوق،اضافه کار، معوقات و سایر موضوعات بررسی خواهد شد.

سعید جاویدان سیرت تصریح کرد: توزیع عادلانه حقوق، اضافه کاری، مرخصی، معوقات کارانه با حضور نمایندگان بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: بخش مهمی از مطالبات قشر پرستار طی ۲ روز آینده پرداخت خواهد شد

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...