افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پایان تعدادی از طرح های محرومیت زدایی در منطقه 4 شیراز
13 مارس 2024 - 22:12
شهردار منطقه چهار شیراز از پایان تعدادی از طرح های محرومیت زدایی در این منطقه خبر داد.
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش خبرنگار عصر زاگرس ،حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: طرح محرومیت زدایی در پی مصوبه شورای اسلامی شهر و کمیته محرومیت زدائی و دستور شهردار شیراز از ابتدای امسال در محلات گلشن، عادل آباد و درکی اجرایی شد.

شهردار منطقه 4 شهرداری شیراز افزود: طرح محرومیت زدایی در شهرداری منطقه چهار با اعتباری افزون بر 58.6 میلیارد تومان در بخش های مختلف با هدف ایجاد زیرساخت ها و رفع مشکلات شهروندان اجرا شده است.

وی بیان کرد: در محله کشن 3 پروژه تعریف شده که یکی از آن لوله گذاری برای رفع آب های سطحی خیابان های اصلی کشن و کوچه های فرعی با اعتبار 10/6میلیارد تومان است.

اسدزاده اشاره کرد: زیر سازی، آسفالت و لبه گذاری از دیگر طرح های اجرا در محله کشن با اعتبار 9/2 میلیارد تومان عملیات بود که خوشبختانه فعالیت های عمرانی آن به صورت 100 درصد پایان یافته است.

وی یه سایر طرح های محرومیت زدایی اشاره و خاطرنشان کرد: فاز یک لوله گذاری، جمع آوری و هدایت آبهای سطحی کشن و هویزه به مبلغ 22 میلیون تومان عملیات عمرانی نیز در دست اقدام است.

شهردار منطقه چهار شیراز درباره طرح های محرومیت زدایی در محله عادل اباد نیز تصریح کرد: در این منطقه لوله گذاری و رفع ابهای سطحی خیابان عملیات رمضان به مبلغ 5/3میلیارد تومان و همچنین لوله گذاری رفع آبهای سطحی خیابان بیت المقدس نیز با اعتبار 3/95 میلیارد تومان پیش بینی شده بود که این طرح ها نیز به پایان رسیده است.

وی گفت: درمحله درکی نیز پروژه های زیر سازی آسفالت به مبلغ 7/5 میلیارد تومان به اتمام رسیده و امید است با تکمیل آن، قدمی هرچند کوچک در راستای افزایش و ارتقاء کیفیت زندگی در محله های کم برخوردار و رفع معظلات و مشکلات موجود برای اهالی و ساکنین محترم برداشته باشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...