افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
11 مارس 2024 - 9:30

نشست هم اندیشی فعالان تربیتی استان نشست هم‌اندیشی فعالان تربیتی استانها به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برگزار شد میرکل فرهنگی اجتماعی استاندار در نشست فعالان تربیتی استان‌ها اظهار داشت ، تربیت به معنی به کمال رساندن تدریجی و مداوم و به فعلیت رساندن استعدادها، در مسیر رشد است از این رو تاکیدات بسیار […]

پ
پ

نشست هم اندیشی فعالان تربیتی استان

نشست هم‌اندیشی فعالان تربیتی استانها به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برگزار شد

میرکل فرهنگی اجتماعی استاندار در نشست فعالان تربیتی استان‌ها اظهار داشت ،
تربیت به معنی به کمال رساندن تدریجی و مداوم و به فعلیت رساندن استعدادها، در مسیر رشد است از این رو تاکیدات بسیار در آموزه‌های دینی به آن شده است.

در این نشست هم‌اندیشی فعالان تربیتی استان به منظور تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برگزار شد.وراهکارهایی برای کنشگری هر چه بیشتر فعالان حوزه تربیتی و ارتقاء جایگاه نهادهای تربیتی بحث و گفت وگو شد

مسعود نوری افزود : تربیت نوجوان تراز، از طریق مانع‌زدایی‌ها، پشتیبانی و بسترسازی به منظور شکل‌گیری نهضت جهاد تبیین با تمرکز بر تربیت و حمایت از فعالان فرهنگی و مجموعه‌های فعال در این عرصه، انجام خواهد شد.

وی بیان داشت : قطعا تربیت نسل جوان، نقش به‌سزایی در آینده ایران اسلامی خواهد داشت، لذا دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای در رفع مشکلات حوزه تربیت دارد، اما لازم است در ارزیابی اقدامات دولت و وضعیت کنونی، شرایط قبل و متغیرهای مزاحم نیز لحاظ گردد.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌ها با آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه تعلیم و تربیت، گفت: لازم است با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی، اولویت‌های تربیتی احصا و برنامه‌ریزی‌ها برای ورود به آن انجام شود.

وی تصریح کرد: وجود هرگونه آسیب نشانه برخی بی‌توجهی‌ها در گذشته بوده و لازم است برنامه مناسب برای رفع و یا کاهش آن آسیب‌ها تدوین شود.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...