افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
افزون بر سه هزار جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف وام ازدواج مانده اند
10 مارس 2024 - 18:32
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک میانگین پرداخت وام ازدواج در این استان ۷۲ درصد است و سه هزار و ۲۱۳ نفر هم در صف پرداخت وام ازدواج مانده اند.
پ
پ

محمد عبدالحسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان نقش مطالبه گری دارد و بودجه در دست بانک ها است، هر ماه سهمیه بانک ها از طریق بانک مرکزی پرداخت می شود.

وی افزود: برخی از بانک های کهگیلویه و بویراحمد کم کاری می کنند این در حالی است که اعتبار مورد نیاز از طریق بانک مرکزی در اختیار بانک های عامل قرار گرفته است و آنها موظف به پرداخت تسهیلات ازدواج به جوان ها هستند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم اینک میانگین پرداختی در کشور ۸۱ درصد است و استان کهگیلویه و بویراحمد ۹ درصد از میانگین کشوری کمتر است.

عبدالحسینی ابراز کرد: استان تهران با ۹۲ درصد بیشترین پرداختی را داشته است و در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد که ازدواج جوانان تا حدود زیادی بستگی به گرفتن وام است شاهد تعلل و کم کاری بانک ها هستیم، بنابراین نیاز به مطالبه جدی مسئولان داریم و هم اینکه بانک ها باید اعتبارات تکلیفی را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: برخی از دلایلی که برای پرداخت نکردن وام از سوی بانک ها عنوان می شود قانع کننده نبود، گفته می شود که نیرو ندارند، یا اینکه بقیه وام های تکلیفی زیاد است، در حالی که مسئله ازدواج جوانان را باید به عنوان اولویت اصلی ببینند.

عبدالحسینی افزود: سه بانک تجارت، ملت و ملی بهترین عملکرد را داشتند، بقیه بانک ها خوب عمل نکرده اند، از همه بانک ها توقع داریم که عملکرد بهتری نسبت به پرداخت وام ها داشته باشند.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ما در زمینه های مختلف اشتغال، ازدواج، آسیب های اجتماعی، مسکن جوانان مطالبه داریم و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...