استاندار با اشاره به اینکه پیگیر جذب سهم بهمئی از آلایندگی نفتی بودیم، افزود:۱۳۴ میلیارد تومان عوارض آلایندگی نفت به شهرستان بهمئی اختصاص یافت که برای اولین بار سهم استان از عوارض آلایندگی جذب شد که کار بزرگ و ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه عوارض آلایندگی در جای درست خود هزینه شود، اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه کمیته ای تشکیل و اعتبار اختصاص یافته را با نظر اداره کل محیط زیست و بخش بهداشت و درمان استان به طرح هایی که این دو دستگاه مشخص می کنند اختصاص دهد.

احمدزاده عنوان کرد:اعتباری که از محل آلایندگی نفت به شهرداری ها اختصاص داده می شود باید صرف عمران شهری شده و در جای دیگری هزینه نشود.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص توزیع اعتبارات بند پ تبصره ۱۱ قانون بودجه جهت سکونتگاه های غیر رسمی گفت: بیشترین جمعیت ساکن در سکونتگاه های غیر رسمی در مرکز استان است.

وی عنوان کرد: اعتبارات بند پ تبصره ۱۱ براساس سه شاخص جمعیت ، اثرپذیری و فاصله توزیع شود.

استاندار همچنین در بررسی احداث طرح مرغداری در اطراف سد تنگ سرخ گفت: سد تنگ سرخ چشم انداز گردشگری دارد و با احداث طرح های مرغداری و گله داری بخش گردشگری این منطقه از بین می رود.

احمدزاده بیان کرد: تنگ سرخ یکی از زیباترین نقاط استان است لذا اعطای هر گونه مجوزی به غیر از مجوز پروژه های گردشگری تا شعاع ۵ کیلومتری از سد تنگ سرخ ممنوع است.