افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار استاندار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد
22 فوریه 2024 - 8:55
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با آیت‎الله سید نصیر حسینی در خصوص درب باب المهدی دیدار و گفت‎گو کرد.

موضوع این دیدار تشریح آخرین وضعیت درب باب المهدی حرم مطهر حضرت امام حسن عسکری (ع)  شهر سامرا در کشور عراق بود که در این استان در حال ساخت است.
احمدزاده عنوان کرد که برای تسریع در ساخت درب باب المهدی حرم حضرت امام حسن عسکری (ع) هر راهی که برای همکاری وجود داشته باشد، پیگیری خواهم کرد.
استاندار بر استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت درب باب المهدی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود که جلسه ای  با حضور خیرین، پیمانکاران و سرمایه گذاران برگزار شود تا از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده شود.
آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج هم در این دیدار بر ضرورت همکاری و کمک همه دستگاه های اجرایی در تکمیل درب باب المهدی تاکید کرد. 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...