افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سخنی با شورای تامین شهرستان کهگیلویه
20 فوریه 2024 - 0:38
یادداشت / شاهدیم دشمنان قسم خورده خارجی با همراهی معاندان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و سرخوردگی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته اند.خوشبخاته علی رغم همه تلاش های دشمان در منطقه کهگیلویه شور و شوق زائد الوصفی جهت شرکت در انتخابات ایجاد شده است
پ
پ
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین عصر زاگرس است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخنی با شورای تامین شهرستان کهگیلویه
با سلام و آرزوي توفیق و تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی و مطابق با منویات مقام معظم رهبری.
شاهدیم دشمنان قسم خورده خارجی با همراهی معاندان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد یاس و سرخوردگی و کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته اند.خوشبخاته علی رغم همه تلاش های دشمان در منطقه کهگیلویه شور و شوق زائد الوصفی جهت شرکت در انتخابات ایجاد شده است .
اما متاسفانه عده قلیلی که از افراد و سایت های خبری که از حضور مردم ناراحت و عصبانی هستند با سو استفاده از فضای ایجاد شده عامدانه و یا جاهلانه و همسو با دشمنان نظام با ترویج برخی بد اخلاقی ها ، هتاکی ها ، توهین، تهمت و دروغ پراکنی و ورود به حریم خصوصی افراد تلاش می‌کنند فضای ایجاد شده را مسموم و خدای ناکرده زمینه تقابل و درگیری افراد وطوایف و ایجاد جو روانی و نا امنی در منطقه را فراهم آورند.
بر این اساس از آن شورای محترم انتطار می‌رود بر اساس مر قانون با مروجان بد اخلاقی برخورد قانونی لازم را انجام داده و در این خصوص ملاحظه هیچ فرد و گروه و جریانی را ننمایند. انشالله با تلاش آن مجموعه محترم شاهد مشارکت بالای مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی در تراز جمهوری اسلامی در منطقه کهگیلویه بزرگ باشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...