افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتخابات آبروی نظام و ملت است
17 فوریه 2024 - 19:10
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم آبروی نظام بوده و همه مسئولان در رده‌های مختلف کشوری، استانی و شهرستانی باید دست به دست هم داده و برای تحقق این مهم همچون انتخابات گذشته تلاش کنند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی رحیمی صادق مردم کهگیلویه و بویراحمد را مردمی شهیدپرور و حماسه ساز دانست و گفت: سابقه آشنایی بنده با مردم این دیار به ۳۰ سال قبل (دوره مدیریت بنده در حوزه علمیه استان فارس) و آشنایی با مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی برمی گردد.
نامزده مردم خبرگان رهبری با اشاره به اینکه من با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و دکتر ملک حسینی (پدر پیوند کبد ایران) نیز ارتباط دارم افزود: من اوج ارادت و قدرشناسی مردم این دیار را در زمان تشییع مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی را شاهد بودم.
وی با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه عنوان کرد: مردم در همه مناسبت‌ها برای نظام سنگ تمام گذاشتند.
رحیمی صادق افزود: انقلاب اسلامی نمونه جدیدی از مردم سالاری دینی را برای اجرای عدالت و حمایت از مظلومان بنا نهاد و طی دهه‌های اخیر به دستاورد‌ها و پیشرفت‌های شگرفی در حوز‌های مختلف نیز دست یافت.
وی با تاکید بر اینکه مشکلاتی در مانند مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد، افزود: مردم نشان دادند که هر جا که لازم باشد تمام قد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و گوش به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌ایستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
رحیمی صادق افزود: انتخابات گذشته نشان داد که مردم این خطه حماسه‌هایی بی نظیر در این زمینه رقم زدند و رکورد‌هایی بیاد ماندنی را در تاریخ این خطه ثبت کردند و قطعا امسال هم شعور سیاسی خود را به اثبات می‌رسانند.
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق اصلی‌ترین هدف حضور خود در انتخابات را انجام تکلیف دانست و اضافه کرد: از استان‌های کرمان و فارس نیز درخواست‌هایی برای شرکت در انتخابات داشتم و افتخار می‌کنم که در کهگیلویه و بویراحمد داوطلب شدم.
رحیمی صادق افزود: انتخابات مسابقه خدمت و قدرشناسی از مردم است و بنده نیز در این مسیر همه توان خود را به کار می‌گیرم. من به صورت مستقل پا به این عرصه گذاشتم و به همه جناح‌ها و گروه‌ها احترام می‌گذارم.
وی از گرداننگان و مجریان انتخابات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات تشکر و عنوان کرد: امیدوارم انتخاباتی سالم و به یاد ماندنی با مردم این دیار رقم بزنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...