افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تمام ظرفیت ها برای برگزاری کنگره ملی شهدا بکار گرفته شود
16 فوریه 2024 - 18:46
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت از تمام ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدا استفاده شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده چهارشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: جمعیتی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بودند ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت.

وی عنوان کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان احساس کردند با توجه به مسئله غزه و تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم از انقلاب باید در کنار نظام و انقلاب باشند.
استاندار با بیان اینکه همه ادارات فرهنگی استان در تدارک برنامه‌های نیمه شعبان هماهنگ باشند، گفت از تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دستگاه‌های فرهنگی می‌خواهیم آماده برای گرامیداشت نیمه شعبان باشند.
وی اظهار داشت: بعد از انتخابات، استان آماده برای برگزاری کنگره شهدا برای سال آینده می‌شود که تمام امکانات استان برای برگزاری هر چه باشکوهتر برگزاری این کنگره بسیج شود.
استاندار با تاکید بر اینکه همه کمیته‌ها با جدیت پای کار باشند، گفت در همین خصوص جمع ۳۰۰ نفری از استان کهگیلویه وبویراحمد به دیدار رهبر انقلاب می‌روند تا ضمن ارائه گزارش از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.
احمدزاده با بیان اینکه کوتاهی، تعلل و سهل‌انگاری در برگزاری کنگره ملی شهدا از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست تاکید کرد: دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی با جدیت پای کار باشند.

 

وی با بیان اینکه سپاه به تنهایی متولی برگزاری کنگره شهدا نیست گفت که همه همکاری کنند.
استاندار به اهمیت مشارکت انتخابات اشاره و در خصوص فضاسازی ‌های اخیر برخی نامزدهای انتخابات گفت: برخی نامزدهای انتخاباتی می‌خواهند با ایجاد فضاسازی‌های انتخاباتی از آن بهره‌برداری سیاسی کنند.
احمدزاده عنوان کرد: دولت آماده برگزاری انتخابات است و دستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی در کنار اعضای ستاد انتخابات بر همه امور برگزاری انتخابات نظارت دارند و ما را در برگزاری انتخابات سالم یاری می کنند.
استاندار با بیان اینکه همه زمینه ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم شده است، گفت: پیش‌بینی کردیم قضات دادگستری، نیروهایی از سپاه و نیروهای امنیتی حضور داشته باشند تا اگر فرد و افرادی بخواهند اقدام به اخلال و یا خرید و فروش رای کنند برخورد و بازداشت شوند.
وی بیان کرد: حدود ۲۰ نفر در محل هر شعبه اخذ رای حضور دارند و دستور دادیم همه صندوق های سیار با مینی بوس جا به جا شوند تا این ۲۰ نفر در زمان حمل صندوق هم حضور داشته باشند و به خوبی هم از رای مردم و صندوق‌ها صیانت شود.‌
استاندار تصریح کرد: مردم اطمینان داشته باشند کسی که اکثریت مردم به او رای دهند از صندوق ‌های رای بیرون خواهد آمد و هیچ جای نگرانی نیست.
احمدزاده گفت به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنم مراقب باشند، کسی حق ندارد برای تامین منافع خودش هر طوری که می‌خواهد صحبت کند و جوانان را از آمدن پای صندوق ها ناامید سازد و اگر کسی حرف های نسنجیده بزند باید تبعاتش را بپذیرد.

احمدزاده عنوان کرد: غالب نامزدهای انتخاباتی تاکنون رعایت کردند و خویشتن داری به خرج دادند اما برخی ها سهل انگاری کردند که اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد فضا را مسموم کنند، این افراد فقط به خود آسیب وارد می‌کنند.
استاندار تاکید کرد: جریانات سیاسی رفتاری نکنند که مردم بدگمان و بدبین شوند چرا که برای حضور مردم اعتماد و آرامش نیاز است.
وی بیان کرد: انتخاباتی سالم و با شرایطی امن برگزار خواهیم کرد و وعده همه ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای خواهند بود.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...