افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برخورد صاعقه در لنده سه مصدوم بر جای گذاشت
16 فوریه 2024 - 18:30
سرپرست اورژانس و مرکز فوریت های پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد صاعقه در شهرک سرآسیاب لنده سه مصدوم برجای گذاشت.
پ
پ

محمدامین نیکویی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امروز ۲۷ بهمن ماه، طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس دهدشت حادثه صاعقه زدگی در شهرک سرآسیاب لنده گزارش شد که بلافاصله آمبولانس اورژانس پایگاه شهری لنده به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: سه مصدوم این حادثه که اعضای یک خانواده بودند پس از انجام اقدامات درمانی برای دریافت خدمات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به درمانگاه شهر لنده منتقل شدند.

نیکویی نژاد در ادامه برای مقابله با خطرات ناشی از حوادث جوی و صاعقه زدگی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می شود از ایستادن در مناطق مرتفع هنگام فعالیت سامانه های بارشی به شدت پرهیز شود.

وی تاکید کرد: پرهیز از حضور در پشت بام ها، تراس ها و یا کنار پنجره ها، خودداری از صحبت کردن با تلفن همراه در زمان طوفان و رعد و برق در فضای آزاد، خودداری از استفاده از تجهیزاتی که‌ هادی جریان الکتریسیته و دور شدن از حصارهای فلزی، خطوط برق و تلفن از دیگر توصیه ها برای کاهش خطرات صاعقه است.

وی بیان کرد: در صورتی که شهروندان در هنگام وقوع صاعقه در خودرو هستند، از قرار گرفتن زیر درختانی که ممکن است روی خودرو سقوط کند خودداری کرده و تا پایان زمان خطر از وسیله نقلیه خود خارج نشوند.

نیکویی نژاد عنوان کرد: اگر شهروندان هنگام بروز صاعقه در جنگل حضور دارند، به‌ سرعت از آنجا خارج شده یا در زیر درختان کوتاه پناه بگیرید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...