افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6325 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاونت خواهران هیات رزمندگان شهرستان گهکیلویه
13 مارس 2021 - 23:56
مراسم تکریم و معارفه معاونت خواهران هیات رزمندگان شهرستان گهکیلویه برگزار شد
پ
پ


به گزارش عصر زاگرس ، آیین تکریم و معارفه معاونت خواهران هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه با حضورحاج ولی شکوهی بازرسی هیات استان و سرهنگ محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
در این آیین تکریم و معارفه خانم مریم ستایش به عنوان معاونت خواهران هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه منصوب و از زحمات خانم شهناز آرمند تقدیر و تشکر شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم گفت : قبل از هر چیز از زحمات سید مندنی سیدی مدیر اجرایی و حاج ولی شکوهی بازرس هیات استان تقدیر و تشکر کرد و افزود :در این مدت یک سال اخیر عملکرد هیات رزمندگان قابل تقدیر بود.
سرهنگ محقق زاده افزود: در پی زلزله ای که مناطق سی سخت و یاسوج را تحت الشعاع قرار داد عملکرد هیات رزمندگان در جهت تامین مواد اولیه و غذا و پوشاک قابل تحسین بود .
وی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت خواهران هیات رزمندگان گفت : در زمینه مبارزه با ویروس منحوس کرونا معاونت خوهران شهرستان کهگیلویه سنگ تمام گذاشتند و در مسجد توحید کارگاه تولید ماسک ایجاد شد و گروه هایی هم به صورت خانگی اقدام به تولید ماسک کردند که جمعا این گروهها 150 هزار عدد ماسک را تولید کردند.
محقق زاده تصریح کرد : هیات رزمندگان با همکاری شبکه بهداشت در چند مرحله اقدام به ضدعفونی کردن معابر ،مراکز خرید و پرتردد شهرکردند.
وی گفت: به همت هیأت رزمندگان اسلام استان به پاس زحمات پاکبانان شهر دهدشت در آئینی با حضور مسؤولان از آنها تقدیر شد که از اقدامات قابل تحسین هیات رزمندگان در سال 99بود .
سرهنگ محقق زاده افزود :از دیگر برنامه های این هیات می توان به تهیه غذا اشاره کرد و در سال گذشته رقم بالایی غذا تهیه و توزیع شد.
ولی شکوهی بازرسی هیئت رزمندگان اسلام استان ضمن تقدیر از زحمات معاونت خواهران گفت : در یک سال اخیر اقدامات خوبی انجام شد و وظیفه هیات رزمندگان، تنها کارهای فرهنگی نیست، بلکه یکی از وظایف هیات رزمندگان کارهای جهادی در تمام حوادث است.
وی افزود : معاونت خواهران هیات استان ضمن فعالیت در برگزاری مراسمات نزدیک به ۱۸ هزار پخت غذای گرم جهت کمک به مردم سی سخت داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد
ولی شکوهی گفت ؛در کنار فعالیت های فرهنگی با همت خواهران جهادی کارهای اقتصادی و اشتغال زایی قابل قبولی داشتیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...