افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مطالبه گری امام جمعه ای که علاوه بر افتتاح پل باعث مشهور شدن شهید طیب در کشور واستان شد(+تصاویر)
10 فوریه 2024 - 11:08
شهیدی که دانشگاه فلوریدای آمریکا را رها کرد و در وصیت‌نامه‌اش نوشته مرا در زادگاهم به خاک بسپارید شاید به واسطه قبر من مشکلی از مشکلات روستا حل شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولین کشوری و استانی بعد از ۴۱ سال انتظار پل شهید طیب افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

در آیین افتتاح پل شهید طیب حجت الاسلام شیخ مهدی کیانی اصل امام جمعه شهر سوق عنوان نمودند بعد از مطالعه زندگی نامه و وصیت نامه شهید طیب یک جرقه ای در من ایجاد شد و گفتم که حتما باید برای این شهید کاری انجام دهیم،شهیدی که دانشگاه فلوریدای آمریکا را رها کرد و در وصیت‌نامه‌اش نوشته مرا در زادگاهم به خاک بسپارید شاید به واسطه قبر من مشکلی از مشکلات روستا حل شود.

به همین خاطر در جلسات شورای اداری و در خطبه های نماز جمعه بارها مطالبه کردیم که مسئولان شرمنده وصیت نامه شهید طیب باشید تا اینکه این مطالبه گری جواب داد و مسئولان استانی پای کار آمدند و بعد از زیارت قبر شهید با جره (گرگر)قول دادند که برای حل راه ارتباطی با مزار این شهید و وصیت نامه ایشان را عملی کنند و زمانی که کلنگ این پل را بر زمین زدم گفتم زیباترین کلنگی بود که بر زمین زدم و خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که این مطالبه گری جواب داد و امروز شاهد بهره‌برداری از پل شهید طیب هستیم که با حضور مسئولان کشوری علی بهادری جهرمی (سخنگوی دولت) و مسئولان استانی در رأس استاندار محترم افتتاح شد.

البته این مطالبه گری علاوه بر این که برای راه ارتباطی بود باعث شد که شهید طیب هم در استان و هم در کشور شناخته شود و تا جایی که امروز شاهد حضور سخنگوی دولت برای افتتاح پل شهید طیب بودیم.

بخاطر تحقق وصیت نامه شهید روی همون پل سجده شکر به جا آوردیم.

از همه کسانی که برای افتتاح این پل و وصیت نامه شهید زحمت کشیدند کمال تقدیر و تشکر را داریم از استاندار محترم ،از معاونت عمرانی قبلی و فعلی استاندار،از برنامه و بودجه ،از راهداری شهرستان لنده و کهگیلویه و راهداری استان،از امام جمعه محترم شهرستان لنده،از امام جمعه محترم شهرستان کهگیلویه،از فرماندار محترم شهرستان لنده،از فرمانداران قبلی و فعلی کهگیلویه و از بخشدار شهر سوق،از مدیر عامل نفت و گاز گچساران که برای زیر سازی این راه ارتباطی زحمت کشیدند از مسئولان هم این توقع و انتظار را داریم که برای آسفالت این راه ارتباطی هم همت به خرج دهند و با کار جهادی این کار خداپسندانه را به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید:

مسئولان باید شرمنده وصیت‌نامه‌ شهید طیب باشند

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...