افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خروش مردمان دیار مارون و شور اشتیاقی که عده ای را عصبانی می کند/ پیوند تاریخی با موحد
08 فوریه 2024 - 19:55
حماسه هفتم در ادامه نشست های مردمی با حجت الاسلام موحد، کاروان عزت امروز میهمان ایل غیور دشمن زیاری بود
پ
پ

حجت الاسلام موحد در اجتماع ایل غیور دشمن زیاری باتبریک عید مبعث اظهارداشت:مشارکت حداکثری و انتخاباتی پرشور مقدم بر هرموضوعی است.
موحد با اشاره به ادعای برخی کاندیدها [نجات نیا] درزمینه فرصت دادن به جوانان، گفت: هرجوانی که توانایی کارکردن دارد و جوابگویی مطالبه مردم در هرشرایطی رادارد، حرفی نیست اما بدانید که این یک بهانه است.
وی ادامه داد: حیات ما ، نور چشم ما جوانان است و باید از وجود جوانان استفاده نماییم.
موحد تصریح کرد: اگر نماینده شما خدای ناکرده مثل برخی نمایندگان با ویلچر در صحن مجلس، ورود وخروج می کرد چه حرفی داشتید؟

حجت الاسلام موحد تاکید کرد:با دعای خیر شما، علیرغم همه مشکلات
دردولت های مختلف توانسته ایم ازحقوقتان دفاع کنم که این ناشی از لطف ویژه الهی است.
وی خطاب به کاندیداها گفت: شما هرکدام جزنخبگان استان هستید، ماامده ایم تافرهنگ کاندیداتوری، رقابت سالم راارایه دهیم و نه با داد و بیداد وهوار کشیدن حرف بزنیم .
موحد بااشاره تلویحی به سخنان یکی ازرقبای انتخاباتی[مژدهی] گفت:حکم ریاست دادگستری استان،برای ناصری رییس وقت دادگستری ابادان صادرشد که در ان زمان با تماس با اقای فرهی مدیرکل حوزه ریاست قوه قضاییه و ارتباط مستقیم با آیت الله یزدی رییس وقت قوه قصاییه اعتراض نمودم و نتیجه اعنراض انتصاب این فرد[مژدهی]و لغو حکم قبلی بود ـ
حجت الاسلام موحد افزود: عزیزدل من، برادرمن این تذهبون!
وی ادامه داد: از عمر انقلاب قریب نیم قرن میگذرد، و تورم هست، بیکاری هست گرانی هست امامردم باهمین مشکلات،امروز ایران اسلامی قدرتمندترین کشور دربسیاری اززمینه هست.
وی به توطئه امریکا و اروپا درسالیان متمادی خاطرنشان کرد: انها با ایستادگی شما تسلیم شده اند وهرچه ایران گفت باید بپذیرند.

موحد بااشاره به رشادت های جوانان دشمن زیاری در هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت:در ان روزها جوانان دشمن زیاری با تمام قدرت دشمن رانشانه گرفتند ومانباید ان حماسه ها را فراموش کنیم و حماسه امروز شما در امتداد همان حرکت است که درجبهه ها انجام دادیدـ
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت:باید با منطق و حرف حساب پاسخ جوانان راداد و شفاف سازی کرد زیرا دست ماخالی نیست و عده ای خواب اشفته نبینند.
موحد اظهارداشت: ما انچه می بینیم محبت مردم است و این شورواشتیاق و محبت سبب عصبانی برخی میشود. ـ
وی بااشاره به برگزاری جشن حماسه هفتم در دهدشت گفت: برخی این جشن را به امور عشایر و مسایل اینچنینی ربط دادند که انتظاراست این اقایان حرفی بزنید که حداقل سبب خنده مستمعین خودتان نشود.
وی ادامه داد: دلخوش نماینده صومعه سرا در زمینه جشن حماسه هفتم دردهدشت تاکید کرده بود که چنین جمعیتی شاید درروزهای پایانی انتخابات باشد اما تاکید کردم،مردم ما در ان روزها باحضور بی بدیل خود جشنی برگزار می کنند که نمونه ان در خبر ۲٠/۳٠ در چهارسال گذشته به جهانیان مخابره شد.
وی تاکید کرد: مردم همواره حضوربی بدیل نشان داده اند و این جمعیت همان عشق به خادم خودشان است.

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:چیزی که برای مامهم است امنیت و آرامش است و سلامت انتخابات و تبعیت ازقانون تکلیف شرعی ماست و باید زمینه سواستفاده برخی را فراهم نکنیم.
موحد خطاب به ایل دشمن زیاری گفت: یکی ازمطالبات شما بخش شدن این منطقه است که همانند شهرستان شدن چاروسا ودیشموک در کمیسیون سیاسی امنیتی دولت قراردارد و بزودی عملیاتی می شود.
وی گفت: به حول وقوه الهی تمامی مطالبات شما پیگیری و محقق خواهند شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...