افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
05 فوریه 2024 - 9:23

نشست ستاد استانی جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان سرپرست روابط عمومی استانداری در این نشست اظهار کرد: یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور نیروی انسانی آن کشور است و جوانان در این بین نیروی محرکه جامعه هستند. درفشی جوانان را مایه تحرک، پویایی و خلاقیت جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز […]

پ
پ

نشست ستاد استانی جشنواره جوانان برتر ایران زمین در استان

سرپرست روابط عمومی استانداری در این نشست اظهار کرد: یکی از مهمترین سرمایه‌های هر کشور نیروی انسانی آن کشور است و جوانان در این بین نیروی محرکه جامعه هستند.

درفشی جوانان را مایه تحرک، پویایی و خلاقیت جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه ای به جوانان دارند و هر ساله جلسات متعددی را با جوانان و نخبگان کشور برکزار می کنند.

 

وی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در حمایت از جوانان گفت: جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی یکی از شاخص‌های اصلی امور دولت مردمی سیزدهم در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

او تصریح کرد: دولت سیزدهم با هدایت‌ها و ارشادات داهیانه رئیس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی،‌ جوان‌گرایی و حمایت از جوانان مؤمن انقلابی را به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی امور قرار داده و در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته است

وی بر ضرورت معرفی جوانان موفق به عنوان الگو، تصریح کرد: طبیعتا الگوها در حوزه‌های مختلف اثر خود را بر روی سایر جوان‌ها به عنوان پیشرو و کسانی که در خط مقدم این حوزه حرکت کردند خواهند گذاشت.

درفشی تصریح کرد: جوان سرشار از انرژی، پتانسیل، خلاقیت و نوآوری است و هر جامعه‌ای که به عنوان جامعه‌ی جوان تلقی می‌شود آن جامعه در واقع یک پتانسیل و یک ظرفیت عظیمی برخوردار است که می‌تواند با اتکا به این ظرفیت و پتانسیل در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و ما باید قدر این ظرفیت‌ها که هنوز هم جامعه‌ی ما یک جامعه‌ی جوان است را بدانیم.

به گفته او، شناسایی جوانان برتر توسط دستگاه‌های اجرایی در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، فعالیت‌های داوطلبانه و خدمات اجتماعی، جهاد تبیین و کارآفرینی از رویکردهای این جشنواره خواهد بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...