افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حدود۵۰ هزار تن نهاده دامی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
24 آگوست 2021 - 11:31

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹هزار و ۹۴۱ تن خوراک دام و طیور شامل جو، سویا و ذرت با نرخ مصوب دولتی بین بهره برداران در این استان توزیع شده است.

پ
پ

محمد شفیع عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این مدت ۲۴ هزار و ۲۱۰ تن ذرت ، ۱۷ هزار و ۵۲۳تن جو و هشت هزار و ۲۰۸ تن سویا به قیمت مصوب دولتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی تاکید کرد: نهاده های اختصاص یافته بین اتحادیه های عشایری، دامداران و کارخانه های تولید خوراک دام در مناطق دشت روم وخان احمد توزیع و با نظارت جهاد کشاورزی براساس میزان دام در مناطق مختلف استان اختصاص می یابد.

عزیزی با اشاره به اینکه طرح توزیع خوراک دام و طیور با هدف حمایت از تولید کننده و کنترل قیمت ها انجام می شود بیان کرد: هم اکنون چهار هزار و ۱۰۰ تن نهاده دامی برای توزیع بین بهره برداران استان در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همچنین یکهزار و۵۰۰تن جو،یک هزارتن ذرت و یکهزار تن کنجاله سویا از بنادر خریداری و در حال بارگیری و ارسال به استان است.

وی همچنین از توزیع ۲۸۲ تن گوشت سفید و قرمز در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مدت ۲۱۲ تن مرغ منجمد و ۷۱ تن گوشت گوساله در این استان توزیع شده است.

عزیزی تاکید کرد : توزیع گوشت سفید و قرمز به نرخ دولتی برای کنترل قیمت ها در بازار در زمان های مورد نیاز انجام می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...