افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آغاز مراسم دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کهگیلویه وبویراحمد
01 فوریه 2024 - 20:48
برنامه های دهه مبارک فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با رژه موتور سواران در سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی آغاز شد.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۱۴ سال تبعید در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷، ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه به میهین بازگشتند و این مراسم یادآور این روز مهم و تاریخی است.
همزمان با سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این روز مهم رژه موتورسواران نیروهای مسلح از محل فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدای این شهر و همچنین مراسمی در همه شهرهای استان برگزار شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این آیین یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران را ۱۲ بهمن یادآور استقبال تاریخی ملت ایران از امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷، پس از ۱۵ سال تبعید نام برد و گفت که با حضور بنیان ‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و اهتمام ملت ایران، سرانجام در ۲۲ بهمن همان ماه و سال، انقلاب اسلامی ایران پیروز شد و نتیجه تلاش‌ها نهایی شد و به ثمر نشست.
سیدعلی احمدزاده با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۱۲ بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن بود، مردم ۱۰ شبانه روز در پشت بام خانه ها و خیابان ندای الله اکبر سر می دادند و با وجود اینکه تعداد زیادی شهید دادیم اما عقب ننشستند تا انقلاب به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها متعلق به مردم ایران نیست گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آزادگان جهان است، انقلاب اسلامی توحید و خداپرستی را در زندگی مردم حاکم کرد و مقدمه بیداری همه ملت جهان شد و نور امیدی در دل همه جهانیان شعله‌ور کرد.

احمدزاده بیان کرد از همه می خواهم این دهه را گرامی بدارند و انقلاب را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنند.
استاندار به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند ماه اشاره کرد و افزود: امکان اینکه افراد دیگری تا ۱۹ بهمن ماه تایید صلاحیت شوند وجود دارد لذا فرصت رقابت برای همه گروه های سیاسی فراهم است.
وی بیان کرد از مردم می خواهم پرشور در صحنه انتخابات که نوید بخش یک حضور گسترده باشند مشارکت کنند چرا که دشمن می خواهد مردم در انتخابات حضور کم رنگ داشته باشند.
احمدزاده بیان کرد: ملت ایران دو رویداد مهم ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند را در پیش دارد در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت می‌کنیم همچنان پای انقلاب اسلامی هستیم و در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مهر تاییدی بر این پای بندی به انقلاب می زنیم.
وی با بیان اینکه همه نامزدهای انتخاباتی در استان را به آرامش دعوت می کنم، گفت: خوشبختانه نامزدهای انتخاباتی با آرامش کار خود را انجام می دهند و درگیری نمی بینیم اما سفارش می کنیم از تخریب بپرهیزند و تنها به معرفی و ارائه برنامه های خودشان بپردازند تا به کسی آسیبی وارد نشود، اینکه مردم به چه کسی رای می‌دهند بعد از روز رای گیری مشخص شود.
احمدزاده بیان کرد: یک نفر از هر سه حوزه انتخابیه به مجلس راه پیدا می کنند و بار سنگین مسئولیت بر عهده یک نفر است اما مسئولیت از بقیه ساقط نمی شود و آنها باید حمایت کنند، نباید اگر مردم فردی را انتخاب کردند بقیه کاندیدا و هواداران آنها احساس شکست نمایند.
وی با اشاره به اینکه هر کسی که انتخاب شود با هدف خدمت به نظام است، گفت: مقدمات یک انتخابات سالم فراهم است مسئولان پای کار هستند و مشکلی در روند انتخابات وجود ندارد.
استاندار در پایان خاطرنشان کرد: دهه فجر را گرامی بداریم، جشن های انقلاب را باشکوه برگزار کنیم و خود را برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند آماده کنیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...