افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
وضعیت نامطلوب کمربندی یاسوج ساماندهی می شود
29 ژانویه 2024 - 19:20
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت نامطلوب و حادثه آفرین کمربندی یاسوج و روستای چنارستان ساماندهی می شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده روز دوشنبه در بازدید از پروژه کمربندی یاسوج در دیدار با مردم چنارستان با اشاره به اینکه سال های زیادی از احداث باند اول کمربندی یاسوج می گذرد، اظهار کرد: تلفات کمربندی یاسوج بسیار بالا است و ۱۲ تا ۱۴ درصد تلفات جانی استان مربوط به این مسیر است.

استاندار اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم چنارستان و بخشی از هموطنان و همشهریان در حوادث رانندگی کمربندی یاسوج که از پر خطرترین نقطه حوادث رانندگی است، جان خود را از دست دادند.
احمدزاده عنوان کرد: دو بانده کردن این جاده در دستور کار قرار گرفت و پنج کیلومتر آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.
به گفته استاندار در دهه فجر امسال نیز هفت کیلومتر دیگر به بهره برداری می رسد و کار در ادامه این مسیر با سرعت دنبال می شود.
استاندار با اشاره به اینکه چنارستان به دو روستای سفلی و علیا تبدیل شده است، گفت: جاده کمربندی برای مردم و دانش آموزان خطراتی ایجاد کرده است که هر چه سریعتر موضوع احداث زیرگذر و روگذر در این روستا مورد بررسی قرار بگیرد تا با رایزنی با وزارت راه اعتبارات اولیه برای احداث پروژه گرفته شود.
احمدزاده بیان کرد: طول جاده ای که از روستاهای چنارستان عبور می کند ۱۰ کیلومتر است و تا زمانی که وضعیت زیرگذر و روگذر در این نقطه به نتیجه برسد چند پل عابر پیاده برای تردد مردم و دانش آموزان به منظور کاهش تلفات جانی احداث شود.
در ادامه این بازدید مردم چنارستان با اشاره به اینکه کمربندی یاسوج به قتلگاهی تبدیل شده است، گفتند: تاکنون ۳۰ نفر از عابرین پیاده در هنگام عبور از این جاده براثر تصادف جان خود را از دست دادند

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...