افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۱ هزار رای اولی دارد
25 ژانویه 2024 - 13:51
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۱ هزار و ۶۳۵ رای اولی داریم که بیش از ۱۶ هزار آقا و ۱۵ هزار خانم هستند
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس  جواد هاشمی گفت: جوانانی که امسال برای اولین بار می‌توانند در انتخابات 1402 و به عبارت دیگر در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور شرکت کنند، همانند رودهای کوچکی که برای پیوستن به دریا در تب و تاب هستند، تلاش ‌کننددر این کارزار مهم نقشی اساسی ایفا کنند.
وی افزود: شرکت در انتخابات همانند شرکت در یک مسابقه بزرگ است که هر شرکت کننده، طرفداران خود را دارد و این شرکت‌کنندگان برای پیروزی باید بهترین راه‌کارها را برای بهتر شدن اوضاع مملکت پیشنهاد دهند.
رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: ماده ۲۷ قانون انتخابات جمهوری اسلامی ایران شرایط شرکت در انتخابات را برای رای‌ اولی‌ها تبیین می کند که در آن باید جوان شرکت کننده در انتخابات تابعیت جمهوری اسلامی ایران را داشته، ۱۸ سال تمام و عاقل‌ باشد.
هاشمی با اشاره به اینکه فرایند انتخابات بدون هیچ مشکل و نقصی در حال انجام است، گفت: در ۳۶ روز باقی مانده تا انتخابات نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها برای بسترسازی حضور حداکثری هستیم که می‌طلبد همه امکانات بسیج شود.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: طبق اعلام کمیته پشتیبانی ۲ هزار و ۸۰۰ خودرو برای انجام انتخابات پایان سال نیاز است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شاید اجرایی نشدن برخی طرح‌ها موجب نگرانی‌هایی در خصوص عدم حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات شود، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا شعار‌های دولت در سطح استان کاملا اجرایی و محقق شود ضمن لینکه انتظار می‌رود بیش از گذشته به امور مردم رسیدگی شود.
رئیس ستاد انتخابات استان صیانت از آرای مردم را از وظایف اصلی ستاد انتخابات دانست و اضافه کرد: در ماده ۹۳ قانون انتخابات رسیدگی به تخلفات مجریان انتخابات اشاره شده است و اگر فردی در روز انتخابات تخلفی مرتکب شود در صورتی که کارمند دولت باشد طبق قانون برخورد می‌شود.
وی گفت: سه کانال تبلیغاتی برای سه حوزه انتخاباتی در استان راه اندازی شده و تعرفه انتخاباتی نگرانی‌هایی در خصوص قیمت‌ها بود که تخفیفات لازم داده شد.
هاشمی با بیان اینکه مدیران از همراهی با کاندیدای انتخاباتی بپرهیزند، افزود: مدیران هیچ گونه سوءگیری و همراهی با کاندیدای انتخاباتی نداشته باشند که از هم اکنون در این خصوص هشدار می‌دهیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...