افزونه جلالی را نصب کنید. 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6313 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نشست صمیمی سرپرست ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه با حضورمعاونت توسعه ورزش استان با رئسای هیئت های ورزشی ومحوریت برنامه های دهه مبارک فجر(+تصاویر)
25 ژانویه 2024 - 11:02
چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۴۰۲ نشست صمیمی روئسای هیات های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با حضور معاونت توسعه ورزش اداره کل و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان شهرستان برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۴۰۲ نشست صمیمی روئسای هیات های ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه با حضور معاونت توسعه ورزش اداره کل و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان شهرستان برگزار گردید.

در آغاز این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) ،روز پدر و گرامی داشت دهه مبارک فجر؛ هیات های ورزشی را بازوان توانمند اداره ورزش و جوانان شهرستان برشمرد و عنوان نمودند هر افتخاری که در ورزش شهرستان کسب گردیده مرهون زحمات و فعالیت های شبانه روزی هیات های ورزشی، باشگاه ها و مربیان دانسته که صمیمانه از فعالیت همه آنها تقدیر و تشکر می شود.

اندیک در این نشست ورزش شهرستان کهگیلویه را قطب ورزش استان برشمرد و عنوان کرد که در سال جاری موفقیت های چشمگیری در ورزش شهرستان رقم خورد که در سطح استان بی نظیر بوده وی با اشاره به کسب هفت مقام قهرمانی باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در رده های مختلف سنی در هندبال کشور، کسب پنج مقام کشوری در کشتی، صعود تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه به مرحله نهایی لیگ دسته سه کشور و قهرمانی های کسب شده در رشته های رزمی، تکواند، بوکس، کاراته و…. اشاره کرد.

اندیک همچنین در بحث پروژه های عمرانی از تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی دیشموک با اعتباری بالغ بر دو میلیارد هفتصد میلیون تومان با مساعدت بنیاد علوی دیشموک و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تعمیر و تجهیز سالن ورزشی اسفندان با اعتبار پانصد پنجا میلیون تومان، ورزشگاه قلعه رئیسی با اعتباری قریب به شش میلیارد ، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی و استخر سوق قریب به یک نیم میلیارد ، چمن مصنوعی سوق با اعتباری بالغ بر یک میلیارد سیصد میلیون تومان، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شهر دهدشت قریب به شش میلیارد همگی با مساعدت نماینده محترم که در حال انجام کار و به زودی به بهره برداری می رسند.

اندیک همچنین بیان کرد؛ با پیگیرهای فرماندار شهرستان و امام جمعه و مساعدت و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان از شروع بکار و راه اندازی استخر شنای دهدشت در ماه آینده خبر داد.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان در پایان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر وچهل پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی عنوان نمودند که برنامه های ورزشی گرامیداشت دهه فجر امسال هیئت های ورزشی در راستای کنگره شهدا استان می باشد وهیئت ها با تهیه بنر نسبت به اطلاع رسانی ونام گذاری هر برنامه به اسم شهیدی اقدام نمایند ایشان همچنین از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار شهرستان و امام جمعه جهت پیگیری و همکاری و مساعدت در توسعه ورزش شهرستان کهگیلویه صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند .

در پایان این نشست هر یک از روئسای هیات های ورزشی در حضور جناب آقای خوبی معاونت توسعه اداره کل ورزش به بیان مشکلات هیات های مربوطه وبرنامه های در دست اقدام جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر وچهل وپنجمین بهار انقلاب پرداختند و معاونت توسعه ورزش اداره کل ضمن قدر دانی از هیات های ورزشی شهرستان کهگیلویه به بیان جایگاه و اهمیت ورزش در مسائل روز جامعه پرداخت و مشکلات ورزش شهرستان را بررسی و قول مساعدت برطرف کردن مشکلات را داده اند.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...