افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
افتتاح داروخانه هلال احمر در یاسوج در دهه فجر
23 ژانویه 2024 - 18:22
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر استان در دهه فجر امسال در یاسوج راه‌اندازی می شود.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس   کاظم فلاحی‌دوست راه اندازی این داروخانه را گامی موثر برای ارائه خدمات درمانی به مردم برشمرد و عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان، راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لیست مصوبات سفر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های استاندار ، نمایند مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان این طرح به تصویب نهایی رسید و با پیگیری و همت رئیس جمعیت هلال احمر کشور و معاون بهداشت درمان و توانبخشی هلال احمر، عملیات اجرایی ساختمان داروخانه در دستور کار قرار گرفت.
فلاحی‌دوست افزود: با گذشت دوماه به صورت جهادی و با همت و پشتکار مجموعه همکاران استانی ساختمان داروخانه با زیر بنای ۹۰ متر تکمیل و به اتمام رسید.
وی اظهار کرد: در همین راستا جهت تجهیز و ارسال دارو ، طی جلسات فشرده و مستمر در تهران با معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و مدیر عامل شرکت پخش سها هلال به نتیجه نهایی رسیدیم و قرار است انشا‌الله هیئتی از سازمان جمعیت هلال احمر کشور جهت ارزیابی به استان سفر کند و پس از ارزیابی جهت ارسال اولین محموله دارو و تجهیزات داروخانه اقدام شود

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...