افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نظارت ۸۷۲ بازرس بر روند اجرای انتخابات کهگیلویه وبویراحمد
13 ژانویه 2024 - 17:47
۸۷۲ بازرس وظیفه نظارت بر حسن اجرای انتخابات اسفند در کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد و همه فعالیت های نامزد های انتخاباتی نیز رصد می شود.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ، رئیس هیات بازرسی استان گفت: فعالیت نامزدهای انتخاباتی به طور مستمر رصد می شود و در صورتی که هر مدیری و یا مسئولی که در زمینه انتخابات دخالت و جانبداری یا از امکانات دولتی استفاده کند با آن مدیر برخورد خواهد شد.
علی اصغر قلی پور افزود: بیش از ۸۷۲ بازرس بر فرآیند برگزاری و سلامت انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این استان نظارت دارند.
وی بیان کرد: رسالت هیات های بازرسی بر ۲ محور قانونمداری و بی طرفی است و صندوق رای امانت و وظیفه‌ اصلی ما صیانت از آنها است.
قلی پور ادامه داد: هم اکنون هیأت بازرسی انتخابات استان و هیأت بازرسی انتخابات شهرستان تشکیل شده و به استناد ماده ۲۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه انتخابات مجلس، موظف به نظارت، بازرسی و کنترل حسن جریان همه فرآیندهای اجرایی انتخابات است.
قلی پور اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی, موضوع را به صورت مستند به هیات بازرسی گزارش و مجریان انتخابات، امین و حافظ رای مردم هستند و آمادگی دارند متخلفان این عرصه را با همکاری جامعه رصد و پیگیری کنند.
از مجموع ۱۵۴ نامزد انتخاباتی استان ۱۰۶ نفر تایید صلاحیت شده اند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...