افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آغاز مطالعات مرحله دوم اجرای سد سرآسیاب یوسفی
13 ژانویه 2024 - 17:46
مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی با حجم ذخیره حدود ۵.۷ میلیون مترمکعب آغاز شد.
پ
پ
به گزارش  عصر زاگرس ، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی با ارتفاع ۳۲ متر و طول ۴۵۰ متر و با حجم ذخیره حدود ۵.۷ میلیون مترمکعب آغاز شده است.

آرش مصلح افزود: این سد از نوع سد خاکی است و افزون بر ۱۸۶ کیلومتر مربع را در مساحت حوضه آبریز خود دارد.

وی با بیان اینکه اهداف این طرح تامین آب هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین های کشاورزی و بخش صنعت بوده ادامه داد: ضمن اینکه تامین آب صنعت گردشگری نیز در ردیف اهداف احداث این سد تعریف شده است.

شهرستان بهمئی که با مساحت هزار و ۴۴۷ کیلومتر مربع در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد و در ۴۰ کیلومتری شهرستان بهبهان واقع شده به علت تنوع آب و هوای گرمسیری و سردسیری و جاذبه های طبیعی یکی از مهمترین مقاصد گردشگران در این استان محسوب می شود.

شهرستان بهمئی به جز در مشرق که با شهرستان کهگیلویه در استان هم مرز است از سه جهت با شهرستان های استان خوزستان همسایه است به طوری که در شمال با باغملک، در جنوب با بهبهان، در غرب با رامهرمز و در جنوب غربی با امیدیه و آغاجاری در استان خوزستان مرز مشترک دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...