افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایجی در حل مشکلات استان داشته باشند
23 دسامبر 2023 - 16:42
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایج خوبی در حل مشکلات مردم استان داشته باشند.
پ
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح‌های پژوهشی باید ثمرات و نتایج خوبی در حل مشکلات مردم استان داشته باشند.

مرادعلی پیوند در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری بر کاربردی شدن طرح های پژوهشی تاکید کرد و گفت: طرح‌های پژوهشی باید خروجی محور و متناسب با نیازهای استان تعریف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد حل مشکلات جامعه را در گروی انجام طرح‌های پژوهشی مؤثر دانست و افزود: طرح های پژوهشی موثر کشور را به سمت پیشرفت و توسعه روزافزون سوق می دهد و اگر در همه حوزه‌ها به پژوهش توجه شود آینده کشورمان بهتر و درخشان‌تر بود.

پیوند کیفیت اجرای این طرح‌ها را با تکیه بر الگوهای درست و شایسته پژوهش و مطالعه یادآور شد و اضافه کرد: سعی ما بر این خواهد بود تا در ابعاد مختلف این طرح‌های پژوهشی ثمرات و نتایجی را در حل مشکلات استان داشته باشند و ما بتوانیم از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک درصد اعتبارات سهم حوزه پژوهش بود، گفت: امکان دارد در سال آینده این میزان اعتبار به حوزه پژوهش اختصاص داده نشود و از محل اعتبارات ابلاغی قانون برای طرح های پژوهشی اعتبار در نظر گرفته شود.

پیوند با بیان اینکه سه کمیته در حوزه پژوهش وجود دارد که باید فعال‌تر شوند، افزود: آموزش موضوع مهمی در حوزه پژوهش است که باید به آن پرداخته شود چرا که پژوهش آموزش را تقويت مي‌كند و آن را كارآمد، ماندگار و پويا مي‌سازد.

پیوند در بخش پایانی سخنان خود به سند توسعه دانش بنیان ها اشاره و عنوان کرد: می طلبد با توجه به شعار سال و طبق فرمایش رهبری به موضوع دانش بنیان ها ویژه توجه شود.

در پايان نيز اعضاي جلسه به بيان نظرات و پيشنهادات خود در خصوص موارد طرح شده پرداخت و تصميمات لازم اتخاذ شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...