افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جلوگیری از تعطیلی یک واحد تولیدی با 200 کارگر با پیگیری های دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
19 دسامبر 2023 - 11:03
با پیگیری دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی یک شرکت تولیدی با 200 نفر کارگر جلوگیری شد.
پ
پ

به گزارش عصـرزاگـرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزای میزان؛ به منظور جلوگیری از تعطیلی شرکت صنعتی جانیار سیگال تولید کننده شمش‌های فولادی و آهن شناخته می‌شد و احتمال بیکاری کارگران جلسه فوق العاده ستاد حقوق قضایی رفع موانع تولید و امنیت اقتصادی در دادگستری استان برگزار شد.

در همین خصوص سید عیسی حسنی معاون قضایی و دبیر کارگروه قضایی ستاد رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی این دادگستری در سخنانی از مصوبات این ستاد در حمایت از رونق تولید و اشتغال این واحد تولیدی خبر داد.

وی گفت: از آنجا که رسیدگی به مشکلات این واحد صنعتی تولیدی از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری می‌کرد دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان به لحاظ اهمیت موضوع دستور دادند، نشست برگزار شود.

حسنی افزود: به همین منظور نشستی با حضور مدیر کل بازرسی استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت پخش نفتی و رئیس اتاق بازرگانی استان برگزار گردید.

دکتر حسنی اظهار کرد: برای هر یک از اعضای این نشست مواردی مصوب شد که در فرصت مقتضی پیگیری و به این ستاد در دادگستری استان اعلام نمایند.

معاون قضایی دادگستری استان در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه شرکت جانیار سگال تولید کننده شمش‌های فولادی و آهن، هم اکنون با ۲۰۰ نفر پرسنل فعال است، اما به دلیل سلسله اختلاف قبلی مالکین، هنوز پروانه به نام این شرکت صادر نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نبود مواد اولیه آهن اسفنجی و نیز سوخت لازم و عدم امکان استفاده از پروانه بویر صنعت، جهت همکاری با شرکت بهره‌بردار مذکور از طریق بورس و شرکت پخش فراورده‌های نفتی اعلام، تا حداکثر ۶ ماه واحد مذکور مورد حمایت قرار گرفته و از تعطیلی و بیکار شدن کارگران جلوگیری شود.

معاون قضایی دادگستری استان درپایان گفت: در این مدت شرکت مزبور به منظور بهره‌برداری از مزایای بورسی و سوخت مؤظف است به صورت مستقل مبادرت به اخذ پروانه نماید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...