افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۲۷ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر دریافت کردند
19 دسامبر 2023 - 10:37
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران:

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک در حوزه عملکردی اقدامات شاخصی انجام داده به گونه ای که از امسال ۲۷ هزار پرونده با مبلغ ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده است.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، مهرداد آرمین پیلی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: این بانک در سال جاری حدود ۱۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که این تعداد در ۹ ماهه سال جاری عدد بسیار بالایی محسوب می شود.
وی افزود: از مجموع این تسهیلات حدود سه هزار و ۷۰۰ فقره پرونده تکلیفی هستند و پرداخت تسهیلات اشتغال در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ و ازدواج، فرزندآوری از اولویت های مهم بانک قرض الحسنه مهر ایران است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در زمینه های مختلف و ایجاد اشتغال به جد مورد توجه این بانک است.
وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تکلیفی از اولویت های بانک است و از زمان تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران صف های طولانی کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی جمع شده است زیرا این تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهر ایران خیلی آسان و سریع پرداخت می شود.
وی ادامه داد: مردم استان استقبال بسیار خوبی از تسهیلات این بانک در استان دارند و مدیران ارشد این بانک با توجه به شناختی که نسبت به این استان دارند همواره در راستای پرداخت تسهیلات و خدمات و کمک های بلاعوض استان ما را بی بهره نگذاشته اند.
گام های موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان در تحقق مسئولیت های اجتماعی
وی تاکید کرد: مشارکت های فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی یکی از اقدامات مهم این بانک است که تاکنون کارهایی از قبیل خرید لوازم التحریر برای اقشار کم درآمد، خرید وسایل گرمایشی، کمک های بلاعوض در سیل، زلزله و دیگر موارد، حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره، احداث مدرسه، تعمیر خانه های بهداشت، پرداخت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره، بنیاد علوی و بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال پایدار انجام گرفته است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم استان ریشه اعتقادی در تسهیلات قرض الحسنه دارند و در بازپرداخت آن پایبند و متعهد هستند.
آرمین پیلی عنوان کرد: این بانک همکاری بسیار فعالی با نهاد های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی ره، سازمان بهزیستی بنیاد برکت و بنیاد علوی برای ارائه تسهیلات به جامعه هدف دارد.
وی ابراز کرد: ترویج فرهنگ قرض الحسنه است مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم قرار گرفته است بنابراین این بانک تلاش کرده در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به خوبی گام بردارد.
وی از خیران و نیکوکاران در استان و حتی خارج از استان که توان مالی خوبی دارند دعوت کرد تا از طریق تمرکز حساب هایشان در شعب بانک افراد نیازمند را از تسهیلات قرض الحسنه ای که خودشان معرفی می کنند بهره مند سازند.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین حمایت از کسب و کارهای خرد و صنایع خرد و متوسط از اولویت های این بانک است که این ها مورد تاکید مدیران ارشد است.

آرمین پیلی تاکید کرد: افزایش قدرت خرید مردم یکی از سیاست های این بانک بوده از طریق کالا کارت محقق شده است در این طرح تسهیلات قرض الحسنه با سقف یک میلیارد ریال با کارمزد حداکثر چهار درصد با اقساط ۱۸ ماهه به همه اقشار مردم پرداخت می شود.
وی بیان کرد: در این طرح تلاش شده از کالای ایرانی و داخلی حمایت شود و البته در سایر بخش ها و خدمات هم کالا کارت پرداخت خواهد شد.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از خدمات بانک طرح مهریار است که در سال جاری ابلاغ شده و مورد استقبال سازمان ها و موسسات قرار گرفته است.
در راستای حمایت از قشر متوسط و قشر ضعیف و مخصوصا حقوق بگیران سازمان ها طرح مهریار برنامه ریزی شده است.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این طرح حقوق بگیران سازمان ها حمایت می شوند و سازمان ها می توانند با واریز افراد حقوق سازمان ها از طریق واریزی که به حساب های قرض الحسنه دارند بین سه تا پنج درصد مبلغ کل واریزی که در اختیار رئیس سازمان قرار می گیرد، زیرمجموعه خودشان را تا سقف سه میلیارد ریال برای معرفی تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند.
وی تاکید کرد: ۲۰ سازمان خصوصی و دولتی از این طرح استقبال کرده اند، طرح بسیار مطلوبی است و در سیستم بانکی بی نظیر است.
آرمین پیلی گفت: یکی دیگر از این طرح ها، طرح پیشخوان مجازی است که در آن همه فعالیت های بانک اعم از افتتاح حساب، تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به صورت آنلاین ارائه می شود و سعی شده خدمات الکترونیک بانک گسترش داده شود.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: توسعه خدمات بانکداری الکترونیک فراتر از زمان و مکان برای همه اقشار بدون حضور در شعب از خدمات بانک فراهم شده است.
وی ادامه داد: استان رتبه خوبی را در این طرح به خود اختصاص داده و استقبال بسیار مطلوبی از این طرح شده است.طرح پیشخوان مجازی همواره مورد تاکید مدیران ارشد این بانک است.
آرمین پیلی تاکید کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران ۹ شعبه در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و امید است در راستای تحقق شعار «کارت مهر کارت زندگی» بتوانیم برکات قرض الحسنه را در سطح جامعه گسترش دهیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...