افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خواسته های استاندار کهگیلویه وبویراحمد از معاون اجرایی رئیس جمهور
05 دسامبر 2023 - 20:41
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه استانداران استان های زاگرس نشین به ریاست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور ضرورت های این استان را اعلام کرد
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در جلسه ستادی پیگیری و رفع مشکلات استان های زاگرس نشین با قدردانی از تدابیر و توجهات ویژه رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تشکیل و آغاز به کار ستاد رفع مشکلات استان های زاگرس نشین با هدف بررسی اشتغال و توسعه استان ها فرصت ارزشمندی برای رفع گره ها در این استان ها است.

رئیس جمهور چند وقت پیش دستور تشکیل ستادی برای پیگیری و رفع مشکلات استان های زاگرس نشین را داده بود که این ستاد به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور شش استان حوزه زاگرس نشین برگزار شد.
استاندار با اشاره به وضعیت اشتغال در کهگیلویه وبویراحمد گفت در ملاقات ها و دیدارهای مختلفی که با مردم و در مناطق مختلف استان داریم ایجاد اشتغال از دغدغه های اصلی مردم این استان است که می طلبد برای آن چاره اندیشی شود.
وی با اشاره به ظرفیت های متعدد این استان برای ایجاد اشتغال تاکید کرد: هلدینگ ها، بانک‌ها و شرکت های بزرگ مقیاس به سرمایه گذاری در استان های کمتر برخورداری مانند کهگیلویه وبویراحمد تشویق و ترغیب شوند تا همپای سایر استان های زاگرس نشین این استان رشد و توسعه پیدا کند.

 

استاندار با بیان اینکه اغلب متقاضیان واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا در صف دریافت تسهیلات هستند، گفت: رقم تبصره ۱۸ ناچیز بوده و کمکی به رشد و توسعه استان نمی کند و با پروژه ها همترازی نیست.
استاندار از عدم همکاری بانک ها هم گلایه کرد و گفت: انتظار می رفت بانک ها در کنار استان برای رشد، توسعه، ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری گام اساسی بردارند اما بیشترین گلایه ها و نارضایتی مردم از سیستم بانکی است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: بانک های استان در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش در حد انتظار همکاری نمی کنند و دلیل آن را ناتزاری منابع و مصارف می دانند که امیدواریم این مشکل رفع شود تا بتوانیم از واحدهای تولیدی در جهت بازگشت به چرخه تولید و ایجاد اشتغال حمایت کنیم

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...