افزونه جلالی را نصب کنید. 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6277 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق به مناسبت روز مجلس شورای اسلامی عنوان نمودند مهم ترین شرایط نماینده مجلس باید متدین، کارآمد ،دلسوز وشجاع باشد
01 دسامبر 2023 - 14:34
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ شهر سوق به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) اقامه گردید.

خطیب جمعه شهر سوق در خطبه دوم به ابعاد جنگ شناختی و اهداف آن پرداختند وبیان داشتند:امروز ما در یک جنگ شناختی به تمام معنا قرار گرفتیم.

در جنگ شناختی اعتقادات، نگرش‌ها و رفتار نخبگان و عامه جامعه هدف قرار می‌گیرد. از بین بردن سرمایه‌های اجتماعی و معنوی نظام که سال‌ها با نظام، همراه و همدل بوده‌اند، یکی از ویژگی‌های این جنگ است؛ برای این منظور دشمن با مستندسازی‌های پیچیده و حیله‌های رسانه‌ای زیرساخت‌های فکری و مذهبی نظام را زیر سؤال برده و اعتقادات گذشته مخاطبان را با تردید روبه‌رو می‌کند.

 

راههای مقابله با جنگ شناختی چیست؟

 

اول- تلاش برای حل و رفع چالش‌های اقتصادی موجود در زندگی روزمره مردم.

 

دوم- تلاش برای ارائه روایت دسته اول، سریع و بهنگام از رویدادهای کشور و وضع موجود.

 

سوم- بازسازی ساختار رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی در کشور به‌منظور تقویت عملکرد هم‌افزا و جبهه‌ای.

 

چهارم- تقویت کارویژه پاسخگویی مسئولان.

 

پنجم- اقناع جامعه به قرار گرفتن کشور در این‌گونه جنگی است که ابزار آن رسانه، خبر و تحلیل است. همه باید باور کنیم در شرایط جنگی قرار گرفته‌ایم. جنگی ترکیبی که مقاومتی هوشمندانه و ترکیبی را می‌طلبد.

مجلس انقلابی، نماینده انقلابی می‌خواهد.

مهدی کیانی اصل به ۱۰ آذر سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اشاره وگفتند:امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیان فرمودند مجلس باید مجلسى باشد كه بتواند در مقابل زورگویى‌ها و زیاده‌خواهى‌ها و مرعوب‌كردن‌ها و تطمیع‌كردن‌هاى قدرتمندان جهانى بایستد و مصالح كشور و ملّت را محاسبه كند و دنبال آن برود.

امام (رضوان الله علیه) بارها اسم «مدرّس» را مى‌آوردند. مگر خصوصیت مدرّس چه بود؟ از مدرّس عالِم‌تر هم داشتیم. مدرّس خصوصیت عمده‌اش این بود كه هیچ عامل ارعاب و تهدید و تطمیع و فریبگرى در او اثر نمی‌كرد. همان وقتى كه على‌الظّاهر فضا را بر ضدّ او آن‌چنان متشنّج كرده بودند كه علیه‌اش شعار میدادند، او ایستاد و حرف خودش را زد…

مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینكه متدین، كارآمد، دلسوز و شجاع باشد. اگر این چهار شرط در نماینده‌اى جمع شد، همان كارى را كه شما آرزو و توقّع دارید، انجام خواهد داد.

خطیب جمعه سوق به روز ۱۲ آذر روزجهانی معلولین واصول مواجهه صحیح با مسأله معلولیت و معلولان پرداختند وبیان داشتند:رهبر معظم انقلاب: «مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند. هرچه ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داده و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده کرد».

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...