افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مدال‌ آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل شدند
30 نوامبر 2023 - 21:13
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدال ‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین تجلیل کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: باعث افتخار است که دو نفر از مدال آوران کاروان بازی‌های پاراآسیایی چین فرزندان این استان هستند و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی در دهکده این بازی‌ها نواخته شد و پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزار درآمد.

استاندار ضمن قدردانی از زحمات مربیان این قهرمانان گفت: بخشی از موفقیت ورزشکاران علاوه بر تلاش و همت خود آنها مرهون زحمات مربیان است که از آقای امید محمدی و محسن پاکباز قدردانی می‌کنیم.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اشتغال، معیشت و مسکن این ورزشکاران گفت: موضوع اشتغال را به خود این عزیزان واگذار کردم تا هر جایی که خواستند برای جذب آنها اقدام کنیم.
احمدزاده با اشاره به اینکه این ورزشکاران مسابقات مهمی در پیش دارند، گفت: امکانات برای حضور بدون دغدغه این عزیزان در اردوهای داخلی و خارجی فراهم شود.
استاندار از مدیرکل ورزش و جوانان خواست طرح جامع حمایت از ورزشکاران را تدوین و ارائه دهد تا همه امکانات برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین المللی استان فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه آماده حمایت همه جانبه از ورزشکاران و مدال‌آوران هستیم و به دنبال حامی مالی برای قهرمانان استان هستیم، گفت: استان در سایر ورزش ها هم حرف برای گفتن دارد.
احمدزاده بیان کرد: اکثر هندبالیست‌های تیم ملی هندبال نوجوانان در بازی‌های جهانی کرواسی از فرزندان کهگیلویه وبویراحمد مایه افتخار و سرافرازی بودند.
استاندار با بیان اینکه خبرهای خوبی هم از ورزش کشتی و افتخارآفرینی ورزشکاران استان به گوش می‌رسد، گفت در دیداری که چند روز گذشته با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی داشتم وی از توسعه و پیشرفت این ورزش در استان ابراز خرسندی کرد.
احمدزاده عنوان کرد: ضمن دعوت از رئیس فدراسیون کشتی برای حضور در استان خواستار فراهم شدن امکانات برای موفقیت آفرینی فرزندان استان در این رشته شدیم چرا که کشتی‌گیران ما هم به مانند مازندران که مهد کشتی کشور است حرف برای گفتن دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم از کسب 23 مدال مسابقات آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران استان خبر داد و گفت: 38 نفر از ورزشکاران استان عضو تیم های باشگاهی هندبال و فوتبال هستند.
عین الله دهقان بیان کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران استان موجب شد که ورزش استان که در گذشته جایگاهی خوبی در سطح کشور نداشت در رده بندی کشور هفت پله ارتقاء پیدا کند و در حوزه جوانان نیز رتبه بیستم کشور هستیم.
در پایان از علی پیروج دارنده مدال طلای  رشته دومیدانی ماده پرتاب نیزه بازی‌های پاراآسیایی، سامان پاکباز دارنده مدال طلای رشته دومیدانی ماده پرتاب وزنه کلاس f ۱۲ و امید محمدی مربی این قهرمانان و رئیس هیات ناشنوایان و کم‌بینایان با اهداء هدایایی تجلیل شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...