افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تجلیل از خانواده شهید جنگلی در روستای دره لبک بخش سوق(+تصاویر)
28 نوامبر 2023 - 21:33
خانواده جنگلی با نثار جان یکی از فرزند خود در جنگ تحمیلی از کشور وانقلاب دفاع نمودند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،در جهت تجلیل از ایثارگران وخیرین سید خدایار زینی پور بخشدار سوق به همراه درخشان دهیار وشورای روستای دره لبک ،عسکری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ، صدیقی معاونت بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با حضور در روستای دره لبک بخش سوق ضمن بازدید از دبستان ۶ کلاسه تازه ساز و مورد استفاده شهید جنگلی روستای دره لبک در جریان کمبودهای ومشکلات این دبستان قرار گرفتند.

در ادامه مسئولین به همراه دانش آموزان ،مدیر ومعلمان دبستان در منزل شهید حمدالله جنگلی از شهدای جنگ تحمیلی حضور پیدا نمودند.

در این دیدار سید خدایار زینی پور ضمن تقدیر وتشکر از مسئولین دبستان ودهیار روستای دره لبک که ترتیب این برنامه را فراهم نمودند عنوان نمود:امروز در منزل پدر شهید حمدالله جنگلی جمع شدیم تا قدردان گوشه ای از ایثار این خانواده بزرگ باشیم خانواده جنگلی با نثار جان یکی از فرزند خود در جنگ تحمیلی از کشور وانقلاب دفاع نمودند و امروز هم در جبهه سازندگی خانواده محترم جنگلی با اهدا ۱۵۰۰ متر مربع زمین در ساخت مدرسه شش کلاسه برای روستا مشارکت ودین خود را به فرزندان روستا جهت کسب علم ودانش ادا نمودند.

بخشدار سوق خطاب به پدر شهید با تاکید به اهمیت امرتعلیم وتربیت ومشارکت در این امرمهم گفت این گونه اقدامات می تواند باعث رضای خداوند و باقیات وصالحات برای شما باشد.

از برنامه زیبای این دیدار حرکت خوب دانش اموزان به همراه مسئولین دبستان ومعلمان که با در دست داشتن شاخه های گل وپلاکارد از محل دبستان تا منزل پدر شهید را پیاده طی وشاخه های گل خود را تقدیم پدر شهید نمودند وهمچنین از طرف بخشدار،دهیار ومدیر دبستان سرکارخانم شکوهی از پدر شهید تجلیل به عمل آمد.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...