افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تمرکز کمیته اطلاع رسانی انتخابات برافزایش مشارکت و عدالت تبلیغاتی
22 نوامبر 2023 - 9:49
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: این کمیته بر شاخص های اصلی انتخابات که چهار مولفه مهم مد نظر مقام معظم رهبری است و عدالت تبلیغاتی تمرکز داشته باشد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، محمد صادق درفشی روز دوشنبه در نخستین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری بر تحقق چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: همه تلاش این کمیته بر تحقق این چهار اصل مهم باشد.

وی با تاکید براینکه همه برنامه های اطلاع رسانی این کمیته طبق فرآیند زمانبندی شده انتخابات به پیش رود اظهار داشت: مردم باید در جریان کم و کیف و مراحل مختلف انتخابات قرار بگیرند.
درفشی با اشاره به اینکه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان باید بطور مستمر فعالیت داشته و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات را سرلوحه کار قرار دهد، افزود در تمام حالات این کمیته باید عدالت تبلیغاتی را خط و مشی خود قرار دهد و از سو گیری و یکجانبه گرایی پرهیز نماید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان، آگاهی اعضای کمیته را نسبت به وظایف خود و آگاهی داوطلبان نمایندگی مجلس را از مقررات تبلیغاتی ضروری دانست و گفت: این کمیته باید آنچنان به وظایف قانونی خود در حوزه اطلاع رسانی عمل کند تا خلاء ها باعث نشود که فضای مجازی استان تحت تاثیر شایعات قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور هم  برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و با مشارکت بالا را عامل ارتقای امنیت ملی و اعتماد عمومی دانسته و همه دستگاه‌ها را مکلف کرد به وزارت کشور در اجرا و برگزاری انتخابات مشارکتی کمک کنند افزود به همین منظور جایگاه، نقش و رسالت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات مورد توجه بوده و وظایف آن را سنگین تر کرده است.
درفشی عنوان کرد که کمیته اطلاع رسانی دستورالعمل های خاص خود را دارد و در برنامه کاری و انجام  وظایف خود قطعا هماهنگی های لازم برای اطلاع رسانی را با رئیس ستاد انتخابات استان، مسئولین کمیته های چندگانه این ستاد، هیات های اجرایی و بازرسی خواهد داشت.
در این جلسه احکام اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ابلاغ و در اختیار آنها قرار گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...