افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در جام حذفی کشور سربازان تام کهگیلویه اتحاد کیش را در دهدشت مات نموند(+تصاویر)
19 نوامبر 2023 - 20:52
این روزها تیم های ورزشکاران استان وشهرستان کهگیلویه در سطح کشور خوش می درخشند وتیم فوتبال باشگاه تام کهگیلویه هم تنها نماینده استان در جام حذفی کشور است که شایسته حمایت مسئولین استانی وشهرستانی وخیرین می باشد.
پ
پ

شهرستان کهگیلویه ( شهر دهدشت) ورزشگاه آزادی

 

یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲

 

*🔵 تام کهگیلویه ۴*

زننده گلها : نیمه اول علیرضا ارانپور نیمه دوم ابراهیم کاظمپور ، فرشید تنهایی وعارف محمدی

 

*🟢 اتحاد جزیره کیش صفر*

 

به گزارش عصر زاگرس،امروز یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ ودر مرحله اول جام حذفی کشور تیم تام کهگیلویه نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد میزبان اتحاد جزیره کیش استان هرمزگان بود این مسابقه در یک هوای بسیار عالی در استادیوم آزادی دهدشت وبا حضور پر شور تماشاگران علاقمند برگزار گردید.

تیم تام که سابقه حضوردر لیگ دسته سه کشور وصعود به مرحله دوم را در کارنامه ورزشی خود دارد با کوله باری از تجربه مقابل این تیم ناشناخته قرار گرفت تا بتواند به سلامت از این مرحله عبور نماید.

آبی پوشان تام یاران هادی صداقتی در نیمه اول با ترکیب فرشید بادسار ، ابراهیم کاظم پور ، مهدی درویش ، علیرضا آرانپور،قاسم نیکخو، رسول آویزه ، زاهد ارجمند، فرشید تنهایی ، مهدی جهان کهن، عارف محمدی ، سامان موذنی وارد زمین مسابقه شدند واز همان دقایق اول با استفاده از میزبانی توپ وزمین را در اختیار گرفتند وفشار زیادی به حریف جزیره نشین خود وارد که حاصل آن حرکت خوب علیرضا ارانپور بود.

شوت این بازیکن قفل دروازه اتحاد کیش را باز و گل اول را برای تام کهگیلویه رقم زد تا این نیمه با همین نتیجه دو تیم به وقت استراحت بروند در نیمه دوم یا همان نیمه مربیان با شناختی که از تیم حریف بدست آمد سربازان هادی صداقتی با به ثمر رساندن سه گل دیگر اتحاد جزیره کیش را در دیار آریوبرزن مات بازی زیبا وروان خود نمودند.

در نیمه دوم تامی ها با یک بازی هماهنگ و روان وفوتبالی شناور حریف را کلا در لاک دفاعی فرو بردند تامی ها که تشنه گلهای بعدی بودند هر کاری خواستند بر سر حریف خود آوردند.

در این نیمه روی حرکت خوب فرشید تنهایی به گل دوم خود رسیدند وحملات تامی ها همچنان ادامه اینبار ضربه سر ابراهیم کاظم پور گل سوم را برای تام رقم تا در دقایق پایانی عارف محمدی با گل چهارم خود خداحافطی اتحاد کیش از جام حذفی را رقم بزند.

در نیمه دوم صابر پالیز ، مجید کاویانی ،احمد هوشدار نیک ، ومحمد حسن پور برای تام کهگیلویه به میدان آمدند تا در این پیروزی نقشی داشته باشند تیم تام کهگیلویه با این برد راهی مرحله دوم جام حذفی کشور شد ومنتظرحریف این مرحله می ماند این روزها تیم های ورزشکاران استان وشهرستان کهگیلویه در سطح کشور خوش می درخشند وتیم فوتبال باشگاه تام کهگیلویه هم تنها نماینده استان در جام حذفی کشور است که شایسته حمایت مسئولین استانی وشهرستانی وخیرین می باشد.

 

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...