افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی امروز  حمایت از غزه 
17 نوامبر 2023 - 6:35
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه دعوت کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام روز پنجشنبه سید علی احمدزاده به این شرح است:

دشمن سفاک و کودک کش صهیونیستی حملات همه جانبه‌ای را علیه مردم غزه و فلسطین آغاز کرده و این روزها شاهد یک نسل‌کشی و قتل عام تاریخی هستیم.
به دولت‌هایی که اسرائیل را حمایت و پشتیبانی می‌کنند، این دولت ها دستشان به خون مردم مظلوم غزه آلوده است. آنها تسلیحات در اختیار اسرائیل غاصب قرار می دهند و با سلاح آنها تاکنون بیش از پنج هزار زن و کودک و در مجموع 11 هزار نفر شهید شدند که یک جنایت علیه همه بشریت است.
انتظار است که همه مردم دنیا با این فاجعه دردناک مقابله کنند، مایه تاسف است که کشورهای اسلامی فقط با یک بیانیه اکتفا کرده و کار موثری که جلوی دشمن را بگیرد و آنها را وادار به عقب نشینی نماید انجام نمی دهند.
مردم ایران عزیز در ابتدای انقلاب با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره در کنار مردم فلسطین بوده و از آرمان های مردم مظلوم دفاع کردند و در صحنه حضوری حماسی داشتند.
در حال حاضر مردم غزه مظلوم ترین مردم دنیا هستند؛ دشمن از بمب های ممنوعه فسفری استفاده می کند و همه مردم دنیا مشاهده می کنند که بدن ضعیف و نحیف این کودکان چطور با این بمب ها مورد اصابت قرار می گیرند.
همین جا از اقشار مختلف مردم و هم استانی های عزیز درخواست می کنم در راهپیمایی سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه که امروز  شنبه 27 آبان ماه برنامه ریزی شده به صحنه بیایند و ضمن حمایت از مردم مطلوم غزه؛ انزجار خود را از رژیم ظالم وغاصب صهیونیستی که دشمن بشریت است اعلام نمایند.
طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور ساعت 9:30 دقیقه امروز  شنبه 27 آبان ماه از میدان هفت تیر به سمت خیابان طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...