افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تشدید محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد
18 آگوست 2021 - 14:50

طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ادامه دارد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، فرمانده انتظامی این استان گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت‌های شدیدتری در رابطه با تردد خودرو‌ها در جاده‌های مواصلاتی و در درون شهر‌ها انجام گرفته است.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت‌ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیرو‌های ما در مجموعه پلیس‌های راه و راهور این محدودیت‌ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد همه خودرو‌ها در بین استان‌ها ممنوع است، بیان کرد: خودرو‌های با پلاک‌های غیر بومی مجاز به ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت‌ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت‌ها ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهر‌های قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر‌های نارنجی پیش‌بینی شده است.
سردار مصطفایی با اشاره به اینکه همه مسیر‌ها و جاده‌های برون شهری توسط دوربین‌های مستقر در معابر کنترل می‌شوند، اضافه کرد: کسانی که با پلاک‌های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون می‌شوند و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.
وی عنوان کرد: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی هم نیرو‌های پلیس برای تامین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر هستند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: تیم‌های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهر‌های استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتما اعمال قانون خواهند شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...