افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6323 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مسئول فناوری و اطلاعات ثبت اسناد کهگیلویه و بویریراحمد بعنوان مدیر برتر اطلاعات و فناوری کشور انتخاب شد(+پیام های تبریک)
09 نوامبر 2023 - 12:25
مسئول فناوری و اطلاعات ثبت اسناد کهگیلویه و بویریراحمد بعنوان مدیر برتر اطلاعات و فناوری کشور انتخاب شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سیدرضاخاضع مسئول فناوری و اطلاعات ثبت اسناد کهگیلویه و بویریراحمد بعنوان مدیر برتر اطلاعات و فناوری کشور انتخاب شد.

در همین رابطه مدیران کل ثبت و اسناد کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان با ارسال پیام های جداگانه این موفقیت را تبریک گفتند.

بسمه تعالی

جناب آقای سید رضا خاضع
مسئول محترم فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آستانه نسل چهارم خدمات ثبتی گام های بلندی در راستای هوشمندسازی فرآیندها برداشته و در زمره سازمان های پیشرو قرار گرفته است. بکارگیری چشمگیر هوش مصنوعی در بستر خدمات سازمانی و رشد پرشتاب مهاجرت از سامانه های الکترونیکی به پلتفرم های هوشمند اقدامات مثال زدنی و تحسین برانگیزی می باشد که با تلاش و زحمات شبانه روزی متخصصین فناوری اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک محقق شده است. بر خود می بالم که با توجه ارزیابی صورت گرفته در محورهای ارزیابی 30 گانه توسعه ای توسط معاونت محترم توسعه فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در اولین همایش ملی توسعه فناوری و خدمات هوشمند ثبتی در شهر مقدس مشهد به عنوان *مسئول برتر فناوری اطلاعات ادارات کل ثبت اسناد و املاک کشور* انتخاب و مفتخر به تقدیر و کسب لوح افتخار ممتاز از دستان مبارک معاونت قوه قضاییه و ریاست عالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گشته اید. ضمن تقدیر و تشکر ، رجا واثق دارم که این انتخاب که با همت والای جنابعالی و همکاران پرتلاش حاصل شده است نقطه عطف در مسیر حرکتی به سمت چشم انداز روشن هوشمند سازی خدمات ثبتی در سطح استان خواهد شد که عموم مردم عزیز استان از آثار و برکات آن بهره مند خواهند شد. سلامتی و تندرستی جنابعالی و همکاران عزیز فناوری اطلاعات را از خداوند منان خواهانم.

سید حشمت الله اکبریان
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد



جناب آقای سید رضا خاضع

مسئول محترم فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد

توسعه فناوری اطلاعات، هوشمندسازی خدمات و حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوظهور از جمله انتظارات و خواسته های مقام معظم رهبری از مجموعه حاکمیتی کشور می باشد که سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی پیشران و سرآمد در حوزه بکارگیری و پیاده سازی انتظارات معظم له، اقدامات و اتفاقات برجسته ای را رقم زده که طبیعتا این مجموعه اقدامات با تلاش و توان جوانان متخصص و متعهد و مهندسین سرآمد حوزه فناوری اطلاعات شکل گرفته است. با توجه به برگزاری اولین همایش توسعه فناوری و خدمات هوشمند ثبتی در روزهای 17 و 18 آبان ماه در مشهد مقدس، انتخاب حضرتعالی را به عنوان *مدیر برتر فناوری اطلاعات ادارات کل استان ها* و کسب لوح تقدیر از ریاست عالی سازمان و معاونت محترم توسعه فناوری و خدمات الکترونیک را تبریک و تهنیت گفته و سلامتی و بهروزی جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

زمان خوب

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...