افزونه جلالی را نصب کنید. 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6332 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه از مربیان فعال کاراته ومدال آوران مسابقات بین المللی تجلیل بعمل آمد (+تصاویر)
26 اکتبر 2023 - 18:04
از مربیان فعال وقهرمان پرور شهرستان کهگیلویه و مدال آوران مسابقات بین المللی کاراته تجلیل به عمل آمد. 
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از 11 مربی فعال کاراته شهرستان کهگیلویه ۷ ورزشکار مدال آور مسابقات بین المللی کاراته با حضور رمضانی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه تجلیل بعمل آمد.

قدرت الله عادلپور رئیس هیئت کاراته شهرستان کهگیلویه گفت ؛ پنجشنبه 4آبانماه در افتتاحیه مسابقات قهرمانی کاراته بانوان شهرستان کهگیلویه که با حضور بیش از 100 کاراته کا بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد ، از مربیان فعال وقهرمان پرور شهرستان کهگیلویه و مدال آوران مسابقات بین المللی کاراته تجلیل به عمل آمد.

ناصر رمضانی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از حضور اولیاء ورزشکاران و هنرجویان کاراته که بصورت مستمر پیگیر ورزش فرزندان خود هستند تشکر کرد و ورزش را یکی از ستون های اصلی سلامتی نام برد و گفت ، هیئت کاراته شهرستان یکی از هیئت های فعال و با تعامل هستند که با داشتن کادری مجرب و فعال رشته رزمی کاراته را به شایستگی هرچه بهتر به همشهریان عزیز معرفی می کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه کسب مدال های رنگارنگ توسط دختران کاراته کهگیلویه را در مسابقات بین المللی تبریک گفت و بیان نمود کسب این مدال ها در این رقابت‌های مهم توسط بچه های ما باعث افتخار است و هم مربیان و هم این قهرمانان شایسته تجلیل هستند.

عادلپور گفت؛مربیان کاراته شهرستان در دوبخش آقایان و بانوان بسیار توانمند و باتجربه هستند و در طول سال با عشق و علاقه جهت توسعه ورزش کاراته و شکوفایی استعدادهای نهفته نوجوانان شهرستان تلاش می کنند و کسب عنوان کشوری ،ملی و بین المللی و حتی جهانی از افتخارات هیئت کاراته شهرستان در سه دهه گذشته می باشد.

خبروگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...