افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق : جنایت بیمارستان المعمدانی باید جنایت قرن نامگذاری شود.         در بحث ورزش بانوان کار زیادی صورت نگرفته نصف جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند 
20 اکتبر 2023 - 23:08
جنایت بیمارستان المعمدانی باید جنایت قرن نامگذاری شود دولت مردان اسرائیلی به عنوان جنایتکاران جنگی و نسل کشی محاکمه شوند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ با حضور اقشار مختلف مردم وبه امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر اقامه گردید.

خطیب جمعه شهر سوق در خطبه دوم به مسئله طوفان الاقصی ومبارزه رزمندگان فلسطینی در غزه وجنایت رژیم اسرائیل اشاره وبیان داشتند: سلام خدا برمردم مسلمان و مقاوم فلسطین و بر مردم مظلوم و مقاوم غزه وشهیدان و مجروحان حوادث اخیر، درود خدا بر مجاهدان و رزمندگان غیور فلسطین که پرچمدار عزت و غیرت و طلایه داران شکست نهایی صهیونیسم هستند.

جنایت بیمارستان المعمدانی باید جنایت قرن نامگذاری شود دولت مردان اسرائیلی به عنوان جنایتکاران جنگی و نسل کشی محاکمه شوند.

طوفان الاقصی شکست غیر قابل ترمیم برای صهیونیست‌ها بود به یک پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت، دلیل این پیروزی اول در حملات قبلی همیشه اسرائیل حمله کننده بود به فلسطینی‌ها فقط دفاع می‌کردند شهید می‌دادند ساخت‌ها نابود می‌شد چند روزی مقاومت می‌کردند با وساطت برخی کشورها آتش بس اعلام می‌شد اسرائیل اهداف خود را تخریب فرماندهان را ترور می‌کرد ولی فلسطینی‌ها دستاورد خاصی نداشتند اما این بار فرق کرد حمله کننده مقاومت بود و بیشترین تلفات را در تاریخ برای اسرائیل رقم زد ترس بر صهیونیستیان مستولی شد زندگی عادی مختل و فرار به پناهگاه‌ها امری عادی شد برای اسرائیل.

دوم اسرای زیادی که از اسرائیل گرفتند.

سوم هیمنه پوشالی اطلاعاتی امنیتی اسرائیل را از بین برد و او را خوار و رسوا کرد اسرائیلی که ادعا می‌کرد جز کشورهای بسیار قوی در بحث اطلاعاتی و امنیتی است.

چهارم عادی سازی روابط با اسرائیل را از بین برد وکشورهایی که میخواستند روابط با اسرائیل را عادی کنند الان اسرائیل را به عنوان متجاوز میشناسند و با او رابطه برقرار نمی‌کنند

اما دستاورد اسرائیل فقط بمباران کردن مردم بی‌گناه ،حمله به بیمارستان، کشتن کودکان و زنان بود و پاسخی مذبوحانه و از سر استیصال برای جبران شکست راهبردی و بی‌نظیر طوفان الاقصی بود و البته همین جنایت‌ها هم باعث شد که در کشورهای جهان علیه این رژیم غاصب کودککش و وحشی تظاهرات راه بیندازند و او را محکوم کنند و اسرائیل به اهدافش نرسید.

اگه این قطعات را کنار هم بذاریم متوجه میشیم که دشمن صهیونیستی نمی‌تواند به نتیجه مطلوب خودش برسد

۱) ادعای حمله زمینی گسترده به غزه

۲) بمباران وحشیانه مردم عادی غزه

۳) رفت و آمد سران آمریکا و اروپا به اسرائیل و حمایت همه جانبه آنها از جنایات اسرائیل

۴)طرح کوچاندن مردم به مصر

هر سه اینها در راستای راهبرد “جدایی مردم از خط مقاومت” هست.

هدف اولیه و مهم اسرائیل در شرایط فعلی این هست که مردم از خط مقاومت حمایت نکنند.

ان شاالله قطعا اسرائیل در رسیدن به این راهبرد شکست خواهد خورد و این شکست خفت بار آغازی خواهد شد برای حذف و نابودی او در آینده نزدیک.

خون های به ناحق ریخته مردم به ویژه کودکان، بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد و به زودی این غده سرطانی از صحنه کره زمین محو و نابود خواهد شد.

اما وظیفه ما چیست؟

در این میان انتظار اصلی مسلمانان جهان از عالمان دینی و هدایتگران عرصه روشنگری است که به پاخیزند و ندای رسای پیشوای احرار حضرت علی علیه‌السلام را باگوش جان شنیده و اجابت کنند آنجا که فرمود:

وَ ما اَخَذَ اللهُ عَلَى الْعُلَماءِ اَنْ لا یُقارّوا عَلى کِظَّةِ ظالِم، وَ لا سَغَبِ مَظْلوم

آیا زمان قیام و خیزش ملتهای اسلامی به رهبری علمای اسلامی فرا نرسیده است؟! آیا زمان آن نیست که آزادی فلسطین و محو غده سرطانی صهیونیسم تبدیل به مطالبه عمومی مسلمانان گردد؟

کشورهای اسلامی باید سفرای اسرائیل را اخراج کنند،معامله با اسرائیل را حرام بدانند، صرف بیانیه و محکوم کردن کفایت نمیکند.

از دولت مصر انتظار داریم که هر چه سریع‌تر گذرگاه رفح بازگشایی شود تا امداد رسانی به مردم غزه آغاز شود.

شیخ مهدی کیانی اصل خطیب شهر سوق به هفته تربیت بدنی وورزش اشاره وبیان داشتند:در هفته تربیت بدنی قرار داریم تشکر می‌کنیم از دوستانمان در اداره ورزش جوانان شهر سوق که برای امر ورزش زحمات زیادی می‌کشند و کارهای خوبی انجام می‌دهند.

ورزش عامل سلامتی، نشاط، سلامتی عامل کار و نشاط بیشتر است. ورزش عامل تندرستی و تندرستی باعث خوش اخلاقی است هر چه ورزشگاه بیشتر باشد نیاز به زندان و بیمارستان کمتر خواهد شد. هر چقدر برای ورزش تلاش بکنیم هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است.

در شهر سوق مشکلاتی در بحث ورزش وجود دارد چمن مصنوعی شهر سوق است که بیش از ۴ سال از کلنگ زنی آن میگذرد ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، از مدیر کل ورزش جوانان انتظار داریم که در این امر مساعدتی بفرمایند تا جوانان بتوانند راحت به امر ورزش بپردازند.

در بحث ورزش بانوان کار زیادی صورت نگرفته، نصف جمعیت شهر را بانوان تشکیل می‌دهند،سالن چند منظوره برای بانوان نیاز فوری و ضروریست از استاندار محترم،مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان انتظار داریم که در این قسمت هم اقدامات خوبی را برای بانوان شاهد باشیم.

بخش سوق جمعیت بسیار زیادی دارد اما فقط یک سالن ورزشی دارد که جوابگوی جوانان و علاقه‌مندان به ورزش نیست.

 

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...