افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آیت الله حسینی؛ سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست‌ها ننگ است
20 اکتبر 2023 - 15:42
امام جمعه یاسوج گفت: سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست‌ها ننگ است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (28 مهر ماه) در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: انسان باید مراقب اعمال و رفتار خود بوده، واجبات را انجام و از محرمات پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه باید برخورد حتی با دشمن با عدالت صورت گیرد، گفت: انسان مومن در قضاوت باید در همه شرایط به عدالت رفتار کند.

وی ضمن بیان این مطلب که انسان در حالت فقر، تهی دستی و حتی توانگری باید به دنبال کسب روزی حلال باشد، افزود: بخشش نسبت به مومنین، برادران و فامیل نیز مورد انتظار خداوند متعال است.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه نگاه ما باید عبرت آموز باشد، خاطرنشان کرد: خانه و ایستگاه آخر انسان قبرستان است و باید درس عبرت بگیرد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه بویراحمد یادآور شد: انسان باید اهل فکر، اندیشه و تحلیل بوده و در بیان خود نیز باید حرف ما خلاف دین، اخلاق و ارزش‌های الهی نباشد.

وی با اشاره به اینکه خداوند ناظر بر اعمال و رفتار همه موجودات است، افزود: یکی از ابزار رشد و کمال انسان سخاوت بوده که باید این موضوع مد نظر همه ما قرار گیرد.

آیت الله حسینی در خطبه سیاسی نماز جمعه امروز یاسوج ضمن توصیه مجدد خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، گفت: سعادت دنیا و آخرت انسان در پرتو تقوا بوده، عاقلانه‌ترین و بهترین راه هم نیز همین در پیش گرفتن تقوا است.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر انسان در دنیا از قوانین الهی پیروی و آنها را اجرایی کند، دنیا و آخرت نیز به کام او خواهد بود.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و ادامه داد: به برکت قبر حضرت معصومه (س) قم حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مرکز نشر احکام اسلام و شیعه است.

آیت الله حسینی افشاگری حضرت امام (ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ را یادآور شد و ادامه داد: در این سال توسط دولت و مجلس وقت قانونی تصویب شد که به مستشاران آمریکایی مصونیت می‌بخشید.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه این قانون استقلال کشور را زیر سوال می‌برد، تاکید کرد: حضرت امام (ره) با سخنرانی خود فرمود «عزت و استقلال کشورمان را با این قانون لگدمال کردند».

وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه بزرگترین جنایت‌ها را علیه بشریت انجام می‌دهند ولی کشورهای غربی آنها را تشویق می‌کنند، گفت: لگدمال کردن عزت و استقلال کشورمان از اهداف این قانون بود.

وی تصریح کرد: آمریکا در آن دوران حق توحش از کشور ما می‌گرفت و مردم ما را وحشی قلمداد می‌کردند که این نهایت بی‌احترامی و ذلت برای ملت ما در آن دوران بود.

آیت الله حسینی در فراز پایانی خطبه ها ضمن تسلیت کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌پناه و مظلوم غزه، افزود: انسان‌های بی‌گناهی در بیمارستان که پناهگاهی نداشتند اعم از زن، مرد، پیر، جوان و کودک در این حادثه به شهادت رسیدند که این کار با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی جنایت‌های خود را با حمایت همه جانبه آمریکا با تامین انواع تسلیحات انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: غربی که ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند در برابر این جنایت سکوت کرده و از آن حمایت می‌کنند.

آیت الله حسینی اظهار کرد: غده سرطانی و نطفه حرام رژیم صهیونیستی دست پرورده آمریکا و کشورهای غربی بوده که در خاورمیانه و جهان اسلام کاشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تاکید کرد: امروز همه مسلمانان وظیفه دارند با حمایت‌های مالی، جانی و تسلیحاتی از گروه حماس و جبهه مقاومت حمایت لازم را داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه ما آماده نبرد با دشمن صهیونیستی هستیم، ادامه داد: تنها راه نجات جهان و و ایجاد امنیت در خاورمیانه محو اسرائیل از صحنه روزگار است.

آیت الله حسینی سکوت در برابر جنایت‌های این رژیم را خیانت دانست و افزود: انسان‌های مسلمان، با غیرت، آزاده و با شرافت وظیفه دارند در برابر ظالم سکوت نکنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تاکید دوباره بر اینکه امروز همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه در برابر ملت مظلوم غزه مسئولیت دارند، اظهار کرد: مردم مظلوم و مسلمان فلسطین سال‌های سال زیر چکمه‌های رژیم جعلی صهیونیستی جان می‌دهند و سکوت در برابر این جنایت‌ها جایز نیست.

وی با بیان اینکه سران کشورهای عربی مرده‌اند، تاکید کرد: انسان خجالت می‌کشد و این مایه ننگ برای جهان است که مردم مظلوم فلسطین و غزه زیر چکمه رژیم صهیونیستی له می‌شوند و آنها در برابر این جنایت‌ها سکوت می‌کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...