افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
سرپرست کمیته امداد سی سخت معرفی شد
25 جولای 2021 - 14:14

با حکم مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد شیرعلی جهانبخش به‌عنوان سرپرست جدید اداره کمیته امداد سی سخت معرفی شد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در حکمی شیرعلی جهانبخش را به‌عنوان سرپرست کمیته امداد اداره سی سخت معرفی کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:
امید است با اتکال به الطاف الهی و تحت توجهات و عنایات حضرت ولی‌عصر(ارواحنا فداه) ، با الهام از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و با بهره‌گیری از اصول و ارزش‌های اسلامی مطابق آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مربوطه در جهت اهداف و سیاست‌های اجرایی کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) بر اساس شرح وظایف تعیین‌شده تمامی سعی و تلاش خویش را در خدمت بیش‌ازپیش به محرومان و نیازمندان و پیشبرد اهداف عالیه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کارگیرید . با توجه به وقوع زلزله در این منطقه و تجارب جنابعالی در امور مسکن انتظار دارم نگاه ویژه به تأمین مسکن محرومان و به‌خصوص زلزله‌زدگان در سریع‌ترین زمان ممکن، همچنین توسعه مشارکت‌های مردمی ، ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه‌ی هدف و تعاملات درون و برون‌سازمانی در قالب خدمت عادلانه و بی‌منت و با رویکرد جهادی و بسیجی را سرلوحه عمل قرار داده و در این مأموریت موفق و مؤید باشید.
شایسته ذکر است، شیرعلی جهانبخش جایگزین عدل اسلامی نیا رئیس سابق کمیته امداد سی سخت شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...