افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق :فرماندارکهگیلویه را سریع تر بدون اعمال نظرسیاسیون تعیین کنید.
06 اکتبر 2023 - 22:20
با توجه به اینکه در سال انتخابات هستیم و حساسیت ویژه در شهرستان کهگیلویه وجود دارد یک فرماندار انقلابی با روحیه جهادی، شایسته،متعهد کاردان و بدون از اعمال نظرهای سیاسیون انتخاب شود تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه ۱۴مهرماه ۱۴۰۲ شهر سوق با امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

خطیب جمعه سوق در خطبه دوم به مسئله استعفای فرماندار شهرستان کهگیلویه اشاره وگفتند بیش از یک هفته از استعفای فرماندار و قبول استعفای آن می‌گذرد ولی برای یک شهرستان بزرگ با این همه جمعیت و بخش‌های بزرگ زیبنده نیست که نه فرماندار مشخص شده باشد و نه کسی به عنوان سرپرست معرفی شده باشد،از جناب آقای استاندار انتظار داریم با توجه به اینکه در سال انتخابات هستیم و حساسیت ویژه در شهرستان کهگیلویه وجود دارد یک فرماندار انقلابی با روحیه جهادی، شایسته،متعهد کاردان و بدون از اعمال نظرهای سیاسیون انتخاب شود تا مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

مهدی کیانی اصل در ادامه این خطبه به روز دامپزشکی اشاره و بیان داستند:روز دامپزشکی را داریم دامپزشکی از طریق سلامت دام که نقش زیادی در تامین نیازهای غذایی کشور دارد فرآورده‌های دامی و مبارزه با بیماری‌های دامی و قابل انتقال بین انسان و حیوان خدمات راانجام می‌دهد.

نظارت بهداشتی و شرعی بر لاشه دام و طیور در کشتارگاه‌ها و نظارت بهداشتی بر اماکن تولید توزیع و استحصال فراورده‌های خام دامی یکی از مهمترین وظایف حاکمیتی دامپزشکی در حوزه ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی و تامین امنیت غذایی است.

متاسفانه در شهر سوق که آمار زیادی در دامپروری دارد ولی فاقد دکتر دامپزشک است انتظار می‌رود از مسئولان استانی برای حل این معضل چاره‌ای بیندیشند مردم باید برای مشکلات دام‌هایشان مسافت زیادی را طی کنند تا دارو بگیرندو از طرفی نظارت بهداشتی در کشتارگاه‌ها در سطح شهر و بخش وجود ندارد.

امام جمعه شهر سوق به هفته نیروی انتظامی اشاره وگفتند هفته نیروی انتظامی رابه همه جان برکفان امنیت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و سلام و درود می‌فرستیم به شهدای مدافع امنیت.

مسئله نیروی انتظامی یک مسئله اساسی و مهم است اگر ضروریات زندگی بشر را در چند فصل خلاصه بکنیم فصل عمده آن امنیت است.

به فرمایش امام صادق علیه السلام مردم به سه چیز نیاز دارند امنیت،عدالت،رفاه.

امنیت که نباشد هیچ چیز نیست نیروی انتظامی باید پناه دل های خائف وترسان و جان‌هایی که احساس تهدید می‌کنند باشد وجود نیروی انتظامی باید اساس امنیت را در بیننده به وجود بیاورد این شان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

استقرار نظم و تامین امنیت و آسایش عمومی از وظایف مهمی است که قانون اساسی به عهده نیروی انتظامی گذاشته است پلیس وظیفه دارد با اقتدار کامل در جامعه در ایجاد امنیت تلاش کند.

شعار هفته نیروی انتظامی؛شهروند قانون مدار وپلیس خدمتگزار است، این شعار گویای این واقعیت مهم است که این نعمت و موهبت عظیم اجتماعی از سوی خداوند متعال وقتی نصیب یک ملت می‌شود که این دو رکن تامین کننده امنیت در کنار هم قرار گیرند(قانون مداری مردم_خدمتگزاری پلیس)

امام جمعه سوق به عادی سازی روابط با کشور مصر پرداختند وبیان داشتند: مصر دروازه ورود به قاره آفریقا هست

عادی‌سازی روابط با مصر قطعا به ضرر رژیم صهیونیستی است و می‌تواند زمینه را برای همکاری بیشتر گروه‌های فلسطینی مهیا سازد،موضوعی که علاوه بر منافع ایران، به نفع جهان اسلام و مسأله اول آن یعنی فلسطین است.

اتحاد امت اسلام؛ راه‌کار تمام موفقیت‌ها

رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام مطالب مهمی را مطرح فرمودند،از جمله احساس خطر قدرت‌های زورگو از تعالیم قرآن کریم، علت طراحی‌های آنها برای اهانت به این کتاب الهی.

فراخوان سران و سیاستمداران کشورهای اسلامی و صاحب نظران و نخبگان جهان اسلام به تفکر بر روی این پرسش.

اتحاد کشورهای اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی، راه مقابله با دخالت آمریکا و قدرت‌های زورگو.

بشارت تحقق وعده «موتوا بغیظکم» قرآن در خصوص رژیم صهیونیستی.

قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده‌ی محکوم به باخت.

در انتهای خطبه دوم امام جمعه سوق به روز ملی کاهش بلایای طبیعی اشاره وگفتند:با توجه به اینکه کشور ایران انواع زیادی از حوادث موجود شناسایی شده در جهان را تجربه کرده و همه ساله بر اثر وقوع حوادث طبیعی و غیر مترقبه خسارت و تلفات جانی و مالی بسیاری را متحمل می شوند لذا آمادگی کامل مسئولان برای مقابله با بلایای طبیعی و کاهش خسارت آن ضروری است.

شایع ترین حوادث طبیعی در ایران عبارت است از زلزله،سیل،خشکسالی،فرونشست زمین،آفات محصولات کشاورزی،دامی و آتش سوزی جنگلها است .

ایران جزء ده کشور بلاخیز،ششمین کشور زلزله خیز و چهارمین کشور سیل خیز در جهان است.

شناخت وقایع طبیعی به پیش بینی ،پیشگیری،و تقابل منطقی با راهکارهای موثر ممکن خواهد بود.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...