افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امین درخشان مدیرکل برتر کهگیلویه و بویراحمد شد
04 اکتبر 2023 - 15:25
بیست و ششمین دوره جشنواره شهید رجایی برای انتخاب مدیران کل برتر استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور سیدعلی احمد‌زاده و مسولین استانی برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصـرزاگـرس، در جشنواره از مجموع گروه‌های شش‌گانه در نظام ارزیابی قریب ۸۰ دستگاه استانی ارزیابی شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برای دومین سال پیاپی بعنوان دستگاه برتر و از‌ امین درخشان مدیرکل ارشاد که هفته گذشته میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان بعنوان مدیرکل برتر تحلیل شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یکی دوسال اخیر از پر تحرک‌ترین دستگاه‌های استان بود که موفق به برگزاری رویداد‌ها و جشنواره متعدد فرهنگی و هنری در سطح استان بوده است.
حضور پر تعداد معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نهایت شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان نشان از توانمندی مدیریتی و انرژی جوانی‌امین درخشان در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌باشد.

دیدگاه های مردم

  1. حیف بیشتر این لوح ها ک ب مدیران نالایق اهدا شد …ایشالله خون شهدا دامن گیرشون کنه

    پاسخ
  2. واقعا خنده داره اخه مدیر کل فرهنگ و ارشاد چه کاری کرده اما چرا احتمالا مدح و ستایش و بله قربان گویی به استاندار و بقیه بالا دستی ها باعث برتریش شده اخه از نگاه حاکمیت هم بخوایم قضیه رو بررسی کنیم میبینیم که هیچ دست اوردی نداشته مگه برداشتن روسری از سر دختران مردم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...