افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
با حضور مسئولین استانی وشهرستانی آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در شهرستان کهگیلویه(+تصاویر)
28 سپتامبر 2023 - 22:08
طلاب حوزه و دانایان مذهبی باید با استفاده از فرصتها وخلاقیت لازم در راستای منویات رهبری انقلاب معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،طی مراسمی و با حضور مسئولان شهرستانی و استانی سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه در کهگیلویه با ظرفیت تحصیلی بیش از ۴۰۰طلبه (خواهران _برادران) آغاز شد.

 

فرماندار کهگیلویه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بعنوان والاترین ارزش و گنجینه تمام نشدنی کمالات انسانی برای سعادت جامعه اسلامی اظهار داشت:کار حوزه‌ علمیه از آن جهت که در راستای سعادت و تعالی انسان و دانش انسانی است ارزشمند است چرا که ایمان و اخلاق اسلامی را در مردم تقویت می کند

 

موسوی با بیان اینکه امروز دشمن با راه اندازی برنامه‌های گسترده برای انحراف ذهن و دل مردم و جوانان از اصل دین تلاش های گسترده ای بویژه در فضای مجازی دارد تصریح کرد: طلاب حوزه و دانایان مذهبی باید با استفاده از فرصتها وخلاقیت لازم در راستای منویات رهبری انقلاب معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.

 

وی با تاکید بر موقعیت شناسی در کار تبلیغ به تعبیر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اگر وظیفه به‌درستی شناخته نشود، علم، تقوا و حتی شجاعت نیز اثر مثبت و مورد انتظاری نخواهد داشت.

 

فرماندار کهگیلویه با تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت در ترفیع برخی مشکلات تجهیز حوزه خواهران شهرستان قول مساعدت داد.

خبروگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...