افزونه جلالی را نصب کنید. 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6322 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رئیس راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه : روند تکمیل جاده طریق الطیب سرعت بیشتری به خود گرفت (+تصاویر)
14 سپتامبر 2023 - 10:46
احداث این جاده به طول ۱۲ کیلومتر با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و شرکت نفت گچساران از تابستان ۱۴۰۱ آغاز شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،چهارشنبه ۲۲ شهریور سید خدایار زینی پور بخشدار سوق و مهندس دیانتی رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه از روند احداث جاده طریق الطیب بازدید به عمل آوردند.

احداث این جاده به طول ۱۲ کیلومتر با مشارکت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و شرکت نفت گچساران از تابستان ۱۴۰۱ آغاز و در حال حاضر عملیات احداث پل های مسیر این جاده پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشته و انتظار می رود تا یکماه آینده ساخت پل های مسیر به طور کامل به اتمام برسد.

لازم به ذکر است که در مسیر روستای برم سبز تا پل بزرگ بر روی رودخانه مارون ۱۲ پل باید ساخته شود که بحمدالله کار عملیاتی ۵ پل تکمیل ۴ پل پی ریزی و۳ پل هم پی کنی آن صورت گرفته است.

جا دارد از همه کسانی که از بدو انجام عملیات این مسیر نقش آفرینی ودستی در کار داشته ودارند تقدیر وتشکر که انشالله با بهره برداری از این مسیر به وصیت نامه یکی از شهدای شاخص استان سردار شهید هدایت الله طیب جامعه عمل پوشیده و شاهد بازگشت روستائیان منطقه به زادگاه خود ودسترسی به قبر این شهید بزرگوار هموار گردد.

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...