افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خدمات دهی دو موکب کهگیلویه در مسیر زائران اربعین (+تصاویر)
04 سپتامبر 2023 - 9:05
در ایام اربعین دو موکب شهدای کهگیلویه وخادم الحسین(مردمی) به صورت رفت و برگشت کار خدمات دهی به زائران اربعین را انجام می دهند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: در ایام اربعین دو موکب شهدای کهگیلویه وخادم الحسین(مردمی) به صورت رفت و برگشت کار خدمات دهی به زائران اربعین را انجام می دهند.

 

سید عبد العزیز موسوی فرماندار کهگیلویه شامگاه یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲در بازدید از نحوه خدمات دهی موکب های این شهرستان به زوار کربلای معلی گفت: در ایام اربعین دو موکب شهدای کهگیلویه وخادم الحسین(مردمی) به صورت رفت و برگشت کار خدمات دهی به زائران اربعین را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی موکب شهدای کهگیلویه برپا شده است تاکید کرد :با استفاده از ظرفیت‌ مردمی در راستای کمک به این حرکت عظیم موکب خادم الحسین نیز در مسیر زائران ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه این مواکب در مسیر جاده اصلی و تردد بسیاری از زائران از شهرها و کشورهای همسایه روزانه به بیش از ۵۰۰۰نفر خدمات ارائه می شود خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله برپایی نشست جمعی با زائران، برپایی نماز جماعت و مراسم عزاداری نیز از جمله برنامه های اجرایی در این موکب هاست.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...