افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
شور خدمات رسانی موکب مردمی اربعین خدام الحسین (ع) کهگیلویه (+ تصاویر) 
01 سپتامبر 2023 - 16:45
هرساله با نزدیک شدن به اربعین شاهد شور و شعف وصف ناپذیری از حرکت موج دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) جهت حضور در مراسم پیاده روی و شرکت در مراسم اربعین سرور وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هستیم که از سراسرجهان خود را به این مراسم می رسانند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،هرساله با نزدیک شدن به اربعین شاهد شور و شعف وصف ناپذیری از حرکت موج دلدادگان ابا عبدالله الحسین (ع) جهت حضور در مراسم پیاده روی و شرکت در مراسم اربعین سرور وسالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) هستیم که از سراسرجهان خود را به این مراسم می رسانند به همین مناسبت هرساله جهت خدمات دهی به زائرین موکب های متعددی در مسیر اربعین برپا تا به زوار خدمات ارائه دهند.

سید خدایار زینی پور مدیر این موکب عنوان کرد:

موکب مردمی خدام الحسین (ع)برای اولین بار از جمله موکب های برپا شده در مسیر زائرین اربعین حسینی بوده که کار خود را از روز ششم شهریورماه درکیلومتر ۵۵جاده ارتباطی شهرستان کهگیلویه به شهرستان بهبهان ،سه راهی روستای گرمز جنب رستوران صدف آغاز نموده است.

به گزارش خبرنگار عصر زاگرس این موکب مردمی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائرین بوده و خدمات متفاوتی در قالب وعده های غذایی،اسکان ارائه می دهد.

این موکب در مسیر تشرف زائرینی از چندین استان کشورنظیر خراسان جنوبی، فارس،کرمان، سیستان وبلوچستان، یزد وکهگیلویه وبویراحمد وسه کشور خارجی پاکستان ، هندوستان و افغانستان به بهشت واقعی یعنی کربلا قراردارد.

این موکب تماماً به صورت مردمی و خیرین اداره و بیش از ۲۰ خادم زن و مرد در این موکب در حال خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین( ع )می باشند.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...