افزونه جلالی را نصب کنید. 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6316 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مدافع نوجوان و بلند قامت دهدشتی در لیگ برتر ایران(+تصاویر) 
16 آگوست 2023 - 18:13
جذب و استفاده از بازیکنان رده سنی پایه در لیگ برتر بزرگسالان ایران از اهداف فدراسیون فوتبال است که چندین سال است  از طریق باشگاه ها دنبال می شود
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،جذب و استفاده از بازیکنان رده سنی پایه در لیگ برتر بزرگسالان ایران از اهداف فدراسیون فوتبال است که چندین سال است  از طریق باشگاه ها دنبال می شود، تا ضمن توجه به رده های پایه این بازیکنان با جذب و استفاده در تیم های پایه پشتوانه ای برای آینده فوتبال باشگاه باشند.

در همین راستا باشگاه فولاد خوزستان برای سال جدید لیگ برتر نوجوانان ایران امیر محمد صلاحی مدافع نوجوان دهدشتی را که در لیگ برتر استان خوزستان بازی می کردرا جذب نمود.

این مدافع نوجوان دهدشتی و بازیکن سابق استقلال گنجی دهدشت که مراحل تمرینی وآمادسازی بدنی خود را زیر نظرروح الله عادل پور فیزیولوژیست ورزشی ومربی بدنساز فوتبال پشت سرگذاشته بود در تست های نهایی تیم نوجوانان فولاد خوزستان زیر نظر کادر فنی شرکت و نمره قبولی را کسب نمود تا شاهد حضور این نوجوان همشهری در لیگ برتر نوجوانان کشور باشیم .

این موفقیت بزرگ را خدمت امیر محمد صلاحی ،خانواده محترم و کلیه مربیانی که در کشف استعداد و آماده سازی این بازیکن نقش داشتند تبریک عرض مینماییم.

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  1. کفشاشاازفروشگاه ورزشی مجیدمشایخ گرفت

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...