افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی روزجمعه ۲۳تیرماه ۱۴۰۲ شهر سوق به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل در محل مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر اقامه گردید.

خطیب جمعه شهر سوق در خطبه دوم به روز شورای نگهبان اشاره وگفتند شورای نگهبان، عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سكینه قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به‌شمار می‌رود. وقتی شورای نگهبان مثل همه دوره‌های گذشته آن، قوی و قاطع و دقیق باشد، موجب آرامش كسانی می شود كه دلشان برای اسلام می‌تپد و آرزویشان تحقق اهداف اسلامی و شریعت حقه نبویه است.

اسلامیت نظام، مهم‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است كه قوام نظام به‌استمرار اسلامیت آن است، و شورای نگهبان تضمین‌كننده ایناین امرِ بسیار مهم به‌شمار می‌رود.

دشمنان نظام اسلامی هم در تبلیغاتِ خودشان یكی از نقاطی كه متصل شاید در هیچ برهه‌ای نباشد كه این نقطه را فراموش كنند مورد بمباران تبلیغاتی قرار می‌دهند، شورای نگهبان است. آن‌ها از وجود این دستگاه مهم و اثرگذار ناراحتند.

عملكرد شورای نگهبان می‌تواند مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد اما وقتی تصمیمی گرفته شد همگان حتی مخالفان آن نیز باید به‌قانون پای بند باشند.

مهدی کیانی اصل به سفر رئیس جمهور به استان اشاره وبیان داشتند،سفر رئیس جمهور محترم به استان را داریم انشالله این سفر پر از خیر و برکت باشد برای استان محروم ما

جناب آقای رئیس جمهور استان ما استان پرآبی هست ولی در برخی جاها مجوز استفاده از این آب را به ما نمی‌دهند گفت آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم مطالبه مردم این شهرستان تکمیل پروژه آبرسانی حومه غربی و کلنگ زنی سد آبریز است انشاءالله در این سفر به این دو امر مهم که زمینه اشتغال زیادی را فراهم می‌کند و کشاورزی و باغبانی را توسعه می‌دهد و اقتصاد مقاومتی را تحقق می‌بخشد و مهاجرت معکوس از شهر و روستا می‌شود توجه و عنایت ویژه‌ای داشته باشید

امام جمعه سوق به مسئله اجاره ورهن خانه ها در شهر سوق اشاره وگفتند،فصل جابجایی هست حقیقتا نه تنها خانه دار شدن برای برخی آرزو شده بلکه اجاره و رهن برای برخی ها آرزوی شده

کمر مستاجران زیر بار گرانی اجاره و رهن خم شده است افزایش سرسام آور رهن و اجاره خانه زندگی را بر مردم تلخ کرده است

اولا از مسئولان انتظار داریم که فکری کنند تدبیری بیندیشند

ثانیاً از صاحبان خانه و املاک میخواهیم به مستاجران رحم کنند تا خدا به شما رحم کند

مگر چه اتفاقی افتاده است درآمدها که زیاد نشده است اما رهن و اجاره‌ها گاهی اوقات ۴ یا ۵ برابر سال قبل است صاحبان خانه انصاف داشته باشید رحم کنید

خطیب جمعه سوق به سفر رئیس جمهوره به چند کشور افریقای اشاره وبیان داشتند

سفر رئیس جمهور به افریقا.آفریقا برای ایران فرصت‌های متعدد سرمایه‌گذاری و سودآوری داشته باشد و مقصد صادرات صنایع مختلف ما باشد. از طرف دیگر بسیاری از نیازهای ما را تأمین کند و حتی ارزآوری هم داشته باشد. امید است این سفر پر از توافق‌نامه‌های واقعی و روی زمین برای استفاده از این ظرفیت‌ها باشد تا ثمره آن همچنان‌که رئیس محترم جمهور نیز تأکید دارد در معیشت و سفره مردم دیده شود.

امام جمعه سوق به جشن میلیونی غدیر اشاره وبیان داشت

جشن میلیونی غدیر ۱۴۰۲ ریشه در احساس نیاز جامعه ایرانی به شادی و لزوم بروز جمعی آن را هم نشان می‌دهد. ضمن این‌که این جشن بی‌سابقه میلیونی نشان داد فطرت و باطن جامعه ایرانی تا چه میزان همچنان سالم هست و علاقه‌مند به جشن‌های منطبق با فرهنگ ایرانی و اسلامی خود هست. اساساً تاریخی‌شدن غدیر امسال، مولود باطن و فطرت پاک اکثریت جامعه ایران است.

مهدی کیانی اصل به حرکت تجریه طلبانه عربستان وامارات وشکل گیری شورای ملی حضرت موت اشاره وگفتند

شورای ملی حَضَرموت؛ نام رمز تجزیه یمن

عربستان و امارات که نتوانستند انصارالله را شکست داده و کل خاک یمن را اشغال کنند، از سالها پیش طرحهای جایگزین را در پیش گرفتند تا بتوانند حداقل بخشی از منافع خود را در این کشور فقیر عربی تأمین کنند و پروژه تجزیه را کلید زدند و تشکیل شورای ملی حضرموت هم در این راستا انجام می‌شود.

باتوجه به این‌که انصارالله تهدید کرده که در برابر دشمنان مماشات نخواهد کرد، لذا تحرکات جدید ائتلاف سعودی در حضرموت آتش جنگ در این کشور را دوباره شعله‌ور خواهد کرد و شاید برای چندمین‌بار عمق عربستان و امارات ضرب شست موشکهای انصارالله را بچشند، چرا که حاکمان سعودی و ابوظبی ثابت کردند اراده‌ای برای پایان درگیری و تحقق صلح ندارند.

در انتهای خطبه دوم امام جمعه سوق به چرایی استفاده آمریکا از بمب‌های خوشه‌ای در اوکراین اشاره وگفتند

آمریکا که ذخایر زیادی از بمب‌های خوشه‌ای داردقصد دارد که آن را روانه جنگ اوکراین کند.

استفاده از این مهمات مصداق ارتکاب جرایم جنگی هست بمب‌های خوشه‌ای جان غیرنظامیان را به مخاطره خواهد انداخت. این بمب‌ها برای اوکراین پیروزی به ارمغان نخواهد آورد به‌ویژه که ضدحملات آن‌که با حمایت همه‌جانبه ناتو و اروپا و آمریکا همراه بود راه به جایی نبرده است. بمب‌های خوشه‌ای فقط مردم را می‌کُشد و بمب‌های عمل نکرده سال‌ها از کشاورزان در زمین‌های زراعی قربانی خواهد گرفت.

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...