افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6303 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جمعه بازار سازه‌ای موقت و ناایمن و جابجایی آن ضروری است.
01 ژوئن 2023 - 15:20
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: جمعه بازار سازه‌ای موقت و ناایمن و جابجایی آن ضروری است.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ بیت المال پس از ارائه گزارش از سیمای جرائم استان و نقاط حادثه خیز به موضوع جمعه بازار یاسوج نیز اشاره کرد و پس از آن حاضران در این خصوص گفت و گو کردند.
عیسی حسنی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه سیمای جرائم استان در سال ۱۴۰۱ در همه شاخصه ها روند افزایشی داشته است گفت: این امر به دلایل متعدد از جمله مهاجرت های بی رویه و بی توجهی برخی از ادارات و دستگاه ها به دستورالعمل ها است.
حسنی با بیان اینکه ۶۰ درصد کمیسیون های شبه قضایی در استان غیر فعال شده اند افزود: اگر این کمیسیون ها در شهرستان ها و مرکز استان فعال باشد به کاهش جرایم در استان کمک می شود.
وی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز در استان گفت: پارسال با شناسایی و آشکار سازی نقاط حادثه خیز آمار تصادفات در استان کاهش یافت.
جمعه بازار یاسوج سازه ای موقت
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ساماندهی جمعه بازار هم اشاره کرد و گفت: جمعه بازار سازه ای موقت و ناایمن است که جابجایی آن ضروری است.
معاون عمرانی استاندار هم در این جلسه گفت: نا ایمن بودن جمعه بازار خطری برای شهروندان است که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.
شهامت با اشاره به سنگ اندازی ها برای جابجایی جمعه بازار افزود: دست های پشت پرده ای وجود دارد که منافع شخصی را بر منافع عمومی ترجیح می دهند و مانع تعیین تکلیف و ساماندهی جمعه بازار می شوند.
شهردار یاسوج هم در این جلسه در خصوص تصرف پیاده روها گفت: برخی مغازه داران با ایجاد سد معبر در  پیاده رو موجب تضییع حقوق شهروندان شده اند.
مقدم افزود: ماموران شهرداری برای جمع آوری سد معبر درگیری های زیادی دارند و در بیشتر مواقع در درگیری ها آسیب می بینند.
معاون دادستان استان هم در این جلسه در خصوص جابجایی کارخانه های شن و ماسه گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین همه کارخانه های شن و ماسه باید در بستر و حریم رودخانه بشار جمع و به مکان دیگری منتقل شوند.
رهبر افزود: این کارخانه ها مجوز معدن ندارند و با برداشت غیرمجاز موجب تخریب مزارع و جنگل های استان شده اند.
وی اضافه کرد: برای جابجایی آنها باید عزمی جدی وجود داشته باشد تا در بازه زمانی معین منتقل شوند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...